  • Data: 2010-02-24 16:23:44
    Temat: Re: Legnum VR4 i przekładka?
    Od: "Dman-666" <d...@t...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Patrze a tu w szybce robal taki: news:hm38s3$hsc$1@news.onet.pl ! Pewnie
    kiero jakis, ten Lewis . Tak se patrze i patrze jak nawija makaron na uszy:

    > *AWD
    > Chodzi w zasadzie tylko o napęd, silnik wystarczy zwykłe 2.5. A tych
    > seryjnie nie wypuszczali z AWD. Durne japońce...

    Rzezba. mimo wszystko lepiej wziac VR-4 i dawce.
    Jedyny fuckup to sciana grodziowa ktora nie jest symetryczna-prawie udaje
    sie przelozyc za wyjatkiem mechanizmu wycieraczek gdzie albo montuje sie go
    bez obudowy (zeby sie zmiescil) albo przespawuje sciane grodziowa.

    Pomysl z przelozeniem napedu do zwyklego EA bym Ci odradzal-IMO wiecej
    roboty niz przelozenie VR-4. Poza tym, ze 163hp slabo sobie poradzi z 4
    lapami. Te 163hp przyzwoicie sie zachowuja jako FWD ale szalu nie ma-ot
    troche lepszy dupowoz.
    Trzeba pamietac, ze VR4/Legnum to glownie wspolna buda z EA. Bebechy sa
    zupelnie inne.
    Osobiscie uwazam, ze auto zajebiste-wyglada jak troche lepsza taksowka, ale
    jak depniesz to banan gwarantowany.

    Ogolnie jezdzi tego ok 10 sztuk-wiekszosc wyszla spod reki Roberta ktory
    zazwyczaj zajmuje sie importem i przekladka.
    Utrzymanie VR-4/Legnum to koszty podobne do Subaru (i malo jest kumatych
    mechaniorow co potrafia przy tym dlubac)

    --
    Dman-666
    6A13 z bombom LPG, Stolec