  • 11. Data: 2010-03-19 12:20:11
    Temat: Re: Legenda Canona - obecnie mit czy coś na rzeczy
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "Saiko Kila" <f...@p...vqrn.arg.cy> napisał w wiadomości
    news:p1vf03rbk3nw.dlg@saikokila.pl...
    > trzeba by kilku Murzynów do noszenia.

    Albo kilku psychopatycznych morderców...

    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 12. Data: 2010-03-19 18:21:55
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy>

    Proces quent <x...@x...com> zwrócił błąd:

    > Albo kilku psychopatycznych morderców...

    Jeśli by był silny to nawet jeden, byle się nie obijał.

    --
    Saiko Kila
    Unregistered Windows User #7.29581131e8

  • 13. Data: 2010-03-20 14:10:32
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Sławek Drogosz wrote:
> [...]
    > bardzo chętnie wybierane przez fotografów ślubnych i fotografów
    > przyrody (pejzaże). Dzięki dobrym matrycom CMOS i wiernym oddawaniu
    > kolorystyki i przejść tonalnych - Canon w obiegowej opinii miał
    > lepszą opinię od konkurencji. Konkurowała tutaj oczywiście Sigma z
    > matrycą Foveon - chętnie wybierana do studia (wiernie oddawała
    > kolorystykę np. odcienie skóry w portrecie). Inne liczące się wtedy
    > firmy : Nikon, Minolta, Pentax były na drugim planie. Canon
    > oczywiście miał wtedy monopol na technologię CMOS (konkurencja CCD) i

    same głupoty :)

  • 14. Data: 2010-03-22 12:56:23
    Od: Anonymouse <j...@g...pl>

    On 17 Mar, 17:04, TomekM <t...@g...com> wrote:

    > Mam porównanie kilku lustrzanek znajomych
    > i zgodzę się z tym, że Olympus ma fajne kolory.
    > E-420 to praktycznie to samo co E-400.

    E-420 i E-400 to zdecydowanie inne matryce.
    E-400 ma matrycę CCD
    E-420 ma matrycę CMOS

    Każda z firm ma swój sposób przetwarzania obrazu zarejestrowanego na
    matrycy do jpega.
    Olympus niezależnie czy używa matrycy CCD, czy matrycy CMOS ma
    tendencję do ocieplania jpega. Taki mały znak rozpoznawczy Olka.
    Aczkolwiek dużo tez zależy od obiektywu np. "podobne" do siebie
    40-150mm3.5-4.5 oraz 35-100mm2.0 generują na tej samej matrycy nieco
    inne fotki. 40-150mm ociepla, 35-100 daje bardziej neutralne kolory.

  • 15. Data: 2010-03-24 22:54:07
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Anonymouse pisze:
    > 40-150mm ociepla, 35-100 daje bardziej neutralne kolory.

    Tak, a jak się wklei oba na śledzika, to śledzik znika...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl