-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!ne
wsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl
!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Tue, 21 Jun 2011 21:43:44 +0200
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.17) Gecko/20110414
Thunderbird/3.1.10
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Laweciarskie przygody
References: <4dfdc379$0$2439$65785112@news.neostrada.pl> <itkgft$f35$1@news.onet.pl>
<4dfdc987$0$2446$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<4e00ca9b$0$2460$65785112@news.neostrada.pl>
<itqk7c$9i2$1@mx1.internetia.pl>
In-Reply-To: <itqk7c$9i2$1@mx1.internetia.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 33
Message-ID: <4e00f46f$0$2494$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.11.66.34
X-Trace: 1308685424 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2494 83.11.66.34:2382
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2377899
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-06-21 19:16, Artur Maśląg pisze:
> W dniu 2011-06-21 18:45, Tomasz Pyra pisze:
> (...)
>> A generalnie to jak się laweta sama huśta, to znaczy że jest źle
>> załadowana albo popsuta.
>
> Niekoniecznie. Może być za szybko, za lekki holownik.
No na zasadzie że im lżejszy holownik i cięższa przyczepa to po prostu
należy ograniczyć prędkość.
W sumie jest wymóg żeby w przypadku przyczepy z hamulcem najazdowym, DMC
holownika była 1.33x wyższa niż DMC przyczepy.
>
>> Mając taką przyczepę trzeba nacisk rozłożyć tak, żeby był duży nacisk na
>> hak.
>
> Jaki duży? Nacisk na hak to max. 50-70kg.
No właśnie mniej-wiecej taki.
W mojej instrukcji do haka napisane jest że max to nawet 150kg, ale to
już byłoby dużo, może ewentualnie tyle przy maksymalnie ciężkiej przyczepie.
Raczej nie zawieszałem więcej niż 60-80kg, ale generalnie im większy był
nacisk na hak, tym lepiej się zestaw prowadziło, lepiej hamował i był
bardziej stabilny w zakrętach.
Natomiast kiedyś musiałem krótki kawałek przejechać z przyczepą ciągnącą
za hak do góry no i wtedy możliwa była tylko jazda powoli.
Podobny efekt był jak wieziony samochód był zamontowany na sztywno (tzn.
nie miał kół)
Następne wpisy z tego wątku
- 21.06.11 22:01 Artur Maśląg
- 21.06.11 23:32 Jacek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-10-04 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-10-04 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-10-04 Warszawa => Senior PHP Laravel Developer (e-commerce) <=
- 2024-10-04 Warszawa => Data Scientist / Data Engineer (predictive modelling) <=
- 2024-10-03 Nieparzyste dmuchanie
- 2024-10-03 Prognozowanie zużycia energii przez PGE?
- 2024-10-03 Re: Drugi ekran na Androidzie
- 2024-10-03 sprawiedliwosc nierychliwa
- 2024-10-03 zloto
- 2024-10-03 Odkurzacz mnie bije :(
- 2024-10-03 Gdańsk => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-10-03 Warszawa => Mid IT Recruiter <=
- 2024-10-03 Olsztyn => Sales Specialist <=
- 2024-10-03 Leszczyna nie zna prawa?
- 2024-10-03 Warszawa => OpenText ECM Specialist <=