  • Data: 2017-04-11 19:10:48
    Temat: Re: Latająca butla
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 4/11/2017 10:16 AM, J.F. wrote:
    > A skad wiesz, ile wiecej potrzeba ?

    Co to ma za znaczenie skoro inzynier wie ze samym wiatrakiem wody nie
    skropli a energii na cokolwiek innego nie wystarczy.

    rojection-watch#/
    > Juz napisali, ze zmieniaja wykonawce, bo trafili na "performance
    > problem" :-)

    Oni mają problem matematyczny. Taki z trojkatami, wypuklością itp. Ale
    dla tumanisty to żadna przeszkoda, skompensuje się szersza gamą
    kolorystyczną (na czym sie skupiali najbardziej).

    > Ale to nie wymaga zakrzywiania.

    Oczywiście ze wymaga. Jak zobaczysz z bliska to:
    a) to nie jest rzutnik w opasce (atrapa jest ciemna)
    b) misio wychyla rekę dalej niż wynika z mozliwej geometrii *gdyby*
    obraz rzucać z opaski
    c) ewidentnie ktos odpalil rzutnik za kamerą bo reka jak przybita do
    stołu zeby przypadkiem nie ruszyć nią "w bok"

    To wideo pogrzebało cały ten projekt bo okazalo się że to nie tylko
    dyletanci, ale również oszuści.

    A potem pojawiły się prawdziwe prototypy rzutników na rękę to okazało
    się ze to cholerstwo musi wystawiać kilka cm żeby dało się cokolwiek
    wyswietlać i to cokolwiek ma sie nijak do zapowiedzi bo wyglada bardziej
    jak plama.

    > Podobny projektor widzialem niedawno w sklepie - stawiasz przy scianie
    > na podlodze i rzuca na sciane.

    Ale jest nieco większy niz opaska, która na renderach nie odstaje od
    skóry dalej niż jakiś centrymetr, a ide o zakład że nawet mniej.

    Rzecz w tym że takich projektów gdzie za design ogólny zabierają się
    absolwenci kierunków sztuki którym ktoś wmówił że maja umiejetności jest
    na pęczki. I łatwo to zdekonspirować jednym rzutem oka tylko trzeba miec
    wykształcenie podstawowe. Natomiast jest bardzo wielu oszustów i co
    ciekawe ich poziom (rendery+bullshit) niczym sie nie różni od tych
    tępych tumanistów:

    http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-35252
    04/Could-Triton-artificial-gills-work-Firm-refunds-9
    00-000-Indiegogo-supporters-relaunches-campaign-amid
    -controversy.html

    Nie szkoda mi frajerow. Nie moge pojąc jednak jak to możliwe ze poziom
    dziennikarstwa upadł tak nisko że te projekty sa wspierane przez media.
    Naprawdę nie ma już żadnych gazet czy portali którym mozna zaufać ze nie
    zatrudniają pustaków?