-
Data: 2017-04-03 12:05:48
Temat: Re: Latająca butla
Od: bartekltg <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]On 03.04.2017 08:53, Marek wrote:
> On Mon, 3 Apr 2017 00:28:21 +0200, bartekltg <b...@g...com> wrote:
>> Latanie jest _znacznie_ prostsze.
>
> Bardzo prosze nie pisać bzdur, bo jeszcze młodzież jest w stanie to
> uwierzyć.
I bardzo dobrze, może nie będą powtarzać "krowy się od dronów
paść przestają".
> Od razu widać, że nigdy prawdziwym modelem nie latałeś.
Co ma latanie dronem do trudności zbudoania autonomicznego
latadłą?
> Przez te cholerne drony teraz wszystkim się wydaje, że to takie proste
> bo to "samo lata". A to jest mega trudne, bo
Bzdury.
>
> 1.Nie można się zatrzymać i poczekać bez ciągłego zużycia energii,
> Samochod może.
A na co dron ma czekać?
Złapie mnie skurcz w palcach i nie bedę mógł droną sterować?
Super istotne w autonimicznych systemach;-)
> 2. trzeba walczyc z wiatrem, byle podmuch zmienia kompletnie warunki
> latania lub wręcz je uniemożliwa. Dla samochodu nie ma to znaczenia.
Jeśli mamy huragan, nie wypuszczamy drona. Nie widze tu żadnego hi-tech.
> 3. trzeba umieć orientować się w przestrzeni bez punktów odniesienia
I gdzie tu problem dla automatu z GPS i kompasem 9osiowym?
Mam wrażenie, że przekładasz trudność pilotażu samolotem
przez człowieka.
> 4. Trzeba uważać na latające drapieżniki, które chętnie atakują
> niewielkie modele (osobiscie mialem przypadek z jastrzębiem, model
> oczywiscie zbiszczony).Wymieň przynajmniej dwa drapieżniki, które
> atakują samochody.
Z tym nic nie zrobisz. Dlatego policja tu i tam ma jastrzębie
i inne podobne dinozaury do ściągania dronów.
> 5. Każda awaria w powietrzu prawie jest jednoznaczna ze zniszczeniem
> modelu. Bardzo rzadko daje się awaryjnie wylądować bez poważnych
> uszkodzeń albo w modelu albo w miejscu przyziemienia. Samochod
> przyziemia jakby bezpieczniej.
I co to ma wspolnego z problemem pilotowania drony?
> 6. Trzeba uważać na przeszkody, które normalnie na drodze nie występują
> a których nie widać w powietrzu np. linil enegetyczne.
Latasz powyżej, a wysokiego napięcvia masz zmapowane.
Zanim zaczniesz dyskutować, skup się najpierw i przeczytyaj, o czym
chcesz dyskutować.
Stwierdziłeś, że na razie nie mamy autonomicznych pojazdów drogowych
w masowiej produkcji, więc nie powinniśmy brać się za autonomiczne
pojazdy latające.
Co jest implikacją głupią, bo czynniki sprawiające problemy w ruchu
drogowym, które hamowały wprowadzenia autonimicznych pojazdów,
w powietrzu nie występują.
Nie mówiąc o malutkim szczególe, jak to, że autonimiczne latanie
i lądowanie jest używane od jakiś co najmniej 35 lat.
pzdr
bartekltg
Następne wpisy z tego wątku
- 03.04.17 12:25 Konrad Anikiel
- 03.04.17 12:43 Konrad Anikiel
- 03.04.17 12:46 Krzysztof Gajdemski
- 03.04.17 12:46 Konrad Anikiel
- 03.04.17 13:11 bartekltg
- 03.04.17 14:40 WM
- 03.04.17 15:12 bartekltg
- 03.04.17 16:03 Konrad Anikiel
- 03.04.17 16:42 bartekltg
- 03.04.17 16:45 Marek
- 03.04.17 16:47 Marek
- 03.04.17 16:51 Marek
- 03.04.17 17:00 Marek
- 03.04.17 17:01 Marek
- 04.04.17 06:16 Konrad Anikiel
Najnowsze wątki z tej grupy
- Żarówka do lampy z czujnikiem ruchu
- most kilometrowy
- kladka Zagorze
- zapora Zagorze
- Rodzaj przekładni planetarnej z
- Zapora Stronie Śląskie cd
- Filtr do pompy ruskiej
- Wyważanie kół rowerowych
- Belka
- Precyzyjne cięcie opony samochodowej
- Nieparzyste dmuchanie
- Klej "samopoziomujący"
- Kocioł CO po raz kolejny
- zapora Stronie Slaskie
- powodz
Najnowsze wątki
- 2025-01-12 Jak na naszych oczach odradza się cenzura :-)
- 2025-01-11 Koszty prowadzenia firmy za granicą
- 2025-01-11 19 migrantów
- 2025-01-11 300km/h
- 2025-01-11 Kongres USA uchwalił "Prawo babci Pawlakowej" na MTK [Lex Gradma Pawlak]
- 2025-01-11 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-11 Przestępca wyborczy Musk nadciąga nad Tuskistan?
- 2025-01-11 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2025-01-09 Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- 2025-01-10 Coś dusi.
- 2025-01-09 akumulator napięcie 12.0v
- 2025-01-10 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2025-01-10 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2025-01-10 Białystok => Application Security Engineer <=
- 2025-01-10 Warszawa => System Architect (Java background) <=