eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetLaptopy z MarkietówRe: Laptopy z Markietów
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!news.nask.pl!news.nask.
    org.pl!newsfeed.atman.pl!not-for-mail
    From: Bonaventura <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Laptopy z Markietów
    Date: Wed, 11 Nov 2009 15:26:44 +0100
    Organization: ATMAN
    Lines: 29
    Message-ID: <hdegve$pl3$1@node1.news.atman.pl>
    References: <hd7050$2cd$1@news.task.gda.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-87-99-16-250.lanet.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1257948974 26275 87.99.16.250 (11 Nov 2009 14:16:14 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 11 Nov 2009 14:16:14 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    In-Reply-To: <hd7050$2cd$1@news.task.gda.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1163282
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 2009-11-08 18:46, Użytkownik Gupik napisał:
    Może niezupełnie na temat, ale powinno dać do zrozumienia.
    Kupiłem dwie nawigacje, jedną w sieci Biedronka, drugą w Proline.
    Jedna i druga po upływie trzech dni (!) wykazała uszkodzenia.
    Sposób realizacji reklamacji:

    1) Biedronka
    Kierowniczka obejrzała sprzęt, stwierdziła usterkę Po czym "Józek
    przynieś z magazynu drugą nawigację" Na zakończenie kierowniczka
    powiedziała: Bardzo Pana przepraszamy i zapraszamy powtórnie.

    2) Proline
    Proszę przyjść podbijemy gwarancję i proszę się udać do serwisu
    producenta - usłyszałem w słuchawce. Ależ ja nie chcę korzystać z
    gwarancji ale z rękojmi. W odpowiedzi usłyszałem że czegoś takiego
    Proline nie obowiązuje. Na moje zdziwienie i naleganie usłyszałem że
    mogę ewentualnie nawigację przynieść do sklepu a oni za mnie ją wyślą do
    naprawy.
    Przyjęli, po tygodniu trzymania wysłali do serwisu Goclewera. tam była
    dwa tygodnie wymieniono uszkodzony wyświetlacz (biała pozioma linia)
    Nowy umocowany został klejem na gorąco. Po powrocie nawigacja leżała w
    magazynie Proline przez kolejny tydzień.
    Przy odbiorze stwierdziłem zanieczyszczenia pod osłoną ekranu. Pan z
    rozbrajającym uśmiechem odparł, że może ją znów odesłać do serwisu.

    Biorąc pod uwagę, że sprzęt i tak produkowany jest w Chinach, gdzie
    lepiej kupować?

    Z poważaniem Mariusz.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: