-
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!news.nask.pl!news.nask.
org.pl!newsfeed.atman.pl!not-for-mail
From: Bonaventura <b...@o...pl>
Newsgroups: pl.comp.pecet
Subject: Re: Laptopy z Markietów
Date: Wed, 11 Nov 2009 15:26:44 +0100
Organization: ATMAN
Lines: 29
Message-ID: <hdegve$pl3$1@node1.news.atman.pl>
References: <hd7050$2cd$1@news.task.gda.pl>
NNTP-Posting-Host: host-87-99-16-250.lanet.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1257948974 26275 87.99.16.250 (11 Nov 2009 14:16:14 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 11 Nov 2009 14:16:14 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
In-Reply-To: <hd7050$2cd$1@news.task.gda.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1163282
[ ukryj nagłówki ]Dnia 2009-11-08 18:46, Użytkownik Gupik napisał:
Może niezupełnie na temat, ale powinno dać do zrozumienia.
Kupiłem dwie nawigacje, jedną w sieci Biedronka, drugą w Proline.
Jedna i druga po upływie trzech dni (!) wykazała uszkodzenia.
Sposób realizacji reklamacji:
1) Biedronka
Kierowniczka obejrzała sprzęt, stwierdziła usterkę Po czym "Józek
przynieś z magazynu drugą nawigację" Na zakończenie kierowniczka
powiedziała: Bardzo Pana przepraszamy i zapraszamy powtórnie.
2) Proline
Proszę przyjść podbijemy gwarancję i proszę się udać do serwisu
producenta - usłyszałem w słuchawce. Ależ ja nie chcę korzystać z
gwarancji ale z rękojmi. W odpowiedzi usłyszałem że czegoś takiego
Proline nie obowiązuje. Na moje zdziwienie i naleganie usłyszałem że
mogę ewentualnie nawigację przynieść do sklepu a oni za mnie ją wyślą do
naprawy.
Przyjęli, po tygodniu trzymania wysłali do serwisu Goclewera. tam była
dwa tygodnie wymieniono uszkodzony wyświetlacz (biała pozioma linia)
Nowy umocowany został klejem na gorąco. Po powrocie nawigacja leżała w
magazynie Proline przez kolejny tydzień.
Przy odbiorze stwierdziłem zanieczyszczenia pod osłoną ekranu. Pan z
rozbrajającym uśmiechem odparł, że może ją znów odesłać do serwisu.
Biorąc pod uwagę, że sprzęt i tak produkowany jest w Chinach, gdzie
lepiej kupować?
Z poważaniem Mariusz.
Następne wpisy z tego wątku
- 11.11.09 15:08 astro
- 11.11.09 17:44 Irokez
- 11.11.09 23:28 BQB
- 12.11.09 13:10 kamil
- 13.11.09 01:47 BQB
- 13.11.09 08:06 Radosław Sokół
- 13.11.09 08:08 Radosław Sokół
- 14.11.09 13:14 CeBeR
- 16.11.09 21:59 Gotfryd Smolik news
- 18.11.09 09:53 ąćęłńóśżź
- 18.11.09 10:17 BartekK
Najnowsze wątki z tej grupy
- Wyjścia video kart graficznych (NVIDIA)
- Tani laptop z Carrefoura
- Skanowanie: Canon MG2550S vs HP OfficeJet 6950
- Urządzenie 2 w 1 - discman i zewnętrzny napęd CD/DVD
- Responsywność
- Ciekawostka
- jak ściemnić laptop
- Laptop 7" mocniejszy niż eeepc
- Funbox 3.0 zakres adresów DHCP
- Re: Funbox 3.0 zakres adresów DHCP
- Miernik szybkości netu
- Wymiana SIM Aero2
- Restart PC-ta
- Sila sygnalu routera
- Wiewiórki, szczury i myszy...
Najnowsze wątki
- 2024-07-02 Realme 7 Na co zmienić?
- 2024-06-27 Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- 2024-07-02 znalazłem samochód ;)
- 2024-07-02 Pierwszeństwo łamane
- 2024-07-02 zamek
- 2024-07-02 Akumulatory VRLA
- 2024-07-03 Białystok => Inżynier DevOps Conexa First (Kontraktor) <=
- 2024-07-03 MĂźnchen => Test Development Engineer (m/w/d) <=
- 2024-07-03 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-07-03 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-07-02 Kraków => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-07-02 Poznań => Senior React Native Developer <=
- 2024-07-02 Rzeszów => Frontend Developer (React) <=
- 2024-07-02 Warszawa => Fullastack (Java) Developer <=
- 2024-07-02 reparacje