  • Data: 2009-11-11 09:16:02
    Temat: Re: Laptopy z Markietów
    Od: "kamil" <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Radosław Sokół" <r...@m...com.pl> wrote in message
    news:2009111018510900@grush.one.pl...

    > No to logika nakazuje szukać komputera *stacjonarnego*. Może
    > być mały, może być wolniejszy, ale po co bateria, niewymienne
    > wnętrze, marny panel LCD i słabej jakości klawiatura, skoro
    > nie trzeba go nosić i nie musi być lekki?

    A moze po prostu ktos nie ma ochoty sleczec jak kolek na krzesle po pracy?
    Caly dzien przed biurkiem spedzam i w weekend chetnie rzucam sie na kanape z
    laptopem na kolanach, zeby pobuszowac w internecie albo bajki z dzieciakiem
    poogladac. Taka mam fantazje, tak lubie i czy Tobie sie to podoba czy nie,
    laptopa nie sprzedam. Kobieta ma swoj laptop dokladnie w tym samym celu. Mam
    tez stacjonarny do gier czy powazniejszej pracy z uwagi na duzy monitor.

    Pokazesz, co konkretnie jest nie tak z moja logika, czy po prostu nie stac
    cie i dorabiasz ideologie? ;-)

    Pozdrawiam
    Kamil