  • Data: 2009-11-16 21:59:26
    Temat: Re: Laptopy z Markietów
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 14 Nov 2009, CeBeR wrote:

    > Prawda, ale tylko przy sprzedaży konsumenckiej. Jeśli kupił nawigację i wziął
    > fakturę na firmę, to ma roczną rękojmię i związane z nią profity (w tym wybór
    > metody realizacji reklamacji, np. "proszę o wymianę na nową").

    Celem wyjaśnienia: Proline o "zgodności z umową" też nie słyszało.
    Tak że bez różnicy czego chciał (o ile nie gwarancji).
    Kiedyś słyszałem dyskusję w której odmawiali klientowi przyjęcia
    zgłoszenia: "ja panu tego nie podpiszę".

    Przy okazji: zdaje się przepisy w .pl nie przewidują żadnej
    odpowiedzialności za odmowę przyjęcia oświadczenia w postępowaniu
    prywatnym/cywilnoprawnym.
    Statystycznie rzecz biorąc na Proline nie narzekam (jakieś tam
    reklamacje miałem i "przeszły"), ale faktu to nie zmienia.

    pzdr, Gotfryd