  • Data: 2011-11-17 23:51:51
    Temat: Re: Laptop nie ładuje baterii
    Od: Piotr M <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18 listopada 00:21, Feromon pisze:

    > Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości

    > A gwarancja?

    Niestety nie mam do tego laptopa ani dowodu sprzedaży ani karty
    gwarancyjnej. Nowa bateria to koszt rzędu 200zł i jest mały wybór, a
    używanych w ogóle. Nowa nie jest potrzebna, natomiast zależy mi, aby te
    15 min było podtrzymywała i robiła w charakterze upsa... Nie da się nic
    zrobić z taką baterią? Coś pamiętam, że kiedyś można było kupić jakieś
    odnawiane czy coś, da się z tą coś zrobić, cokolwiek?

    --
    Pozdrawiam, Piotr M

    "Biznes? To całkiem proste. To pieniądze innych ludzi."
    Aleksander Dumas