eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetLaptop do 1500zł, Asus, MSI, Acer - wczesniej wystarczal Acer Aspire 5520Re: Laptop do 1500zł, Asus, MSI, Acer - wczesniej wystarczal Acer Aspire 5520
  • Data: 2013-09-19 18:46:17
    Temat: Re: Laptop do 1500zł, Asus, MSI, Acer - wczesniej wystarczal Acer Aspire 5520
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 19-09-2013 o 17:39 napisał na pl.comp.pecet:

    > Znalazłem jeszcze Asusa, intel dual core b980
    > http://www.skapiec.pl/site/cat/17/comp/5942415_techn
    iczne

    > i ten ma swietny design:

    > http://cenowarka.pl/asus-x550ca-xo090-a993565.html
    > tylko 2 wyjkscia usb, skandal!

    ASUS X501A -XX243H
    -Mniej wydajny procesor i grafika.
    -Tylko 2 porty USB (ale jeden 3.0)
    -Brak napędu optycznego ?
    -Kamerka 0,3
    +Posiada Windows 8

    ASUS X550CA-XO090
    -Jeszcze mniej wydajny procesor i grafika
    -słaby akumulator
    -USB jw
    -Kamerka 0,3
    matowy wyświetlacz

    Myślę, że wybór między wydajnością, a wyposażeniem, wyglądem
    itp. należy do Ciebie. W tej cenie kompromis jest nieunikniony :)
    Mogę jeszcze tylko podesłać porównanie tych procesorów:

    http://ark.intel.com/pl/compare/69669,71465,71469

    --
    WiesłaW
    Opera Mail