eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetLaptop do 1500zł, Asus, MSI, Acer - wczesniej wystarczal Acer Aspire 5520Re: Laptop do 1500zł, Asus, MSI, Acer - wczesniej wystarczal Acer Aspire 5520
  • Data: 2013-09-21 12:11:27
    Temat: Re: Laptop do 1500zł, Asus, MSI, Acer - wczesniej wystarczal Acer Aspire 5520
    Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 21 września 2013 10:55:51 UTC+2 użytkownik m4rkiz napisał:

    > znaczy lenovo jest zle bo ktos zlamal zawias?

    Na sucho kojarzysz fakty. Masz płytkie rozumowanie, a sam mnie osądzasz o debilną
    opinię. Już tłumaczę.

    Wyobraź sobie, że: mam ograniczony budżet na zakup, a ten sprzęt jest tylko w tym
    sklepie w cenie dla mnie do zaakceptowania. Nie ma sprawnego. Sprzedawca proponuje
    inny. Ja od dłuższego czasu śledzę wyposażenie i ceny. Nie zgodziłem się. Nie
    zaproponował mi sprawnego, może braki w magazynach? Czy polityka sklepu co do
    sprzedawania marki INNEJ.

    Czyli lenovo nie bo:
    brak zaufania do sprzętu pochodzącego ze źródła (gdzie pękają obudowy)
    sprzedawca sam nie wie czy to dobry wybór
    parametry lenovo, serwis są o wiele gorsze od wybranego przeze mnie modelu MSI
    i od wczoraj mam znajomego w serwisie MSI :)

    > znaczy lenovo jest zle bo mozna laptopy kupic tez z tanszymi
    >
    > bateriami o mniejszej pojemnosci?

    Tak, jeśli jest model, który w tej samej cenie ma 2 razy pojemniejszą baterię.
    Przypominam oczywiście, że kierowałem się ekonomicznością w wyborze! Czyli lepsze
    jest dla mnie to, za co płacę tyle samo, a mam lepsze parametry.

    > wlasnie sobie kolejny raz uswiadamiam dlaczego nie moglbym pracowac jako
    >
    > sprzedawca... ;)

    Sugerujesz, że jestem kretynem... Aby być dobrym sprzedawcą trzeba być kimś więcej
    niż SPRZEDAWCą, bo:

    - klient ma różne potrzeby i trzeba to rozumieć i potrafić wykorzystać (psychologia i
    socjomarketing)

    to nie jest kasa Tesco, chociaż tam nie obchodzą Cię opinie idiotów ;)