eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetLaptop do 1500zł, Asus, MSI, Acer - wczesniej wystarczal Acer Aspire 5520Re: Laptop do 1500zł, Asus, MSI, Acer - wczesniej wystarczal Acer Aspire 5520
  • Data: 2013-09-21 13:57:57
    Temat: Re: Laptop do 1500zł, Asus, MSI, Acer - wczesniej wystarczal Acer Aspire 5520
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

    <m...@g...com> wrote in message
    news:2d1bedab-dabb-4c4f-a90e-97205801cdcf@googlegrou
    ps.com...
    > Na sucho kojarzysz fakty. Masz płytkie rozumowanie, a sam mnie osądzasz o
    > debilną opinię. Już tłumaczę.

    czyli wystarczylo napisac ze lenovo jest drozsze niz msi

    ja po wieloletnim kontakcie (co prawda z nieco starszymi modelami)
    uwazam ze lenovo jest o wiele lepszym (chociaz niekoniecznie wydajniejszym)
    wyborem w zadanym budzecie niz msi (oraz toshiby, packard bell, oraz
    wiekszosc hp, dellow, asusow i acerow - tu zdarzaja sie wyjatki)

    ale to tylko moja opinia tylko i wylacznie na podstawie sprzetu z ktorym
    ja sie zetknalem

    --
    http://db.org.pl/