  • 21. Data: 2011-09-01 09:45:33
    Temat: Re: Laptop dla rodziców
    Od: RadekD <r...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-08-31 14:01, Radosław Sokół pisze:
    > To dlaczego nie all-in-one?
    >
    > Przecież one są właśnie do takich zastosowań!

    A więc jakiego AiO byś polecił do 2500zł ?
    Tak jak patrzę to albo na Atomie albo na czymś podobnym.

  • 22. Data: 2011-09-01 10:30:12
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 01/09/2011 10:45, RadekD wrote:

    > A więc jakiego AiO byś polecił do 2500zł ?
    > Tak jak patrzę to albo na Atomie albo na czymś podobnym.

    Pierwszy z brzegu:

    http://www.dell.com/pl/p/inspiron-one-2205/pd

    Tylko nie wiem, czy jest sens płacić za touch screen. To jest bajer,
    który ludzie używają przez 5 minut, po czym nie mogąc paluchem kliknąć w
    te małe ikonki pod Windows łapią za myszkę.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 23. Data: 2011-09-01 11:16:57
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > A czy koniecznie musi to być laptop? Coś za tym przemawia czy tylko
    > moda? Może lepiej kupić porządny większy monitor i jakiegoś nettopa -
    > nawet takiego który powiesisz z tyłu na tym monitorze żeby miejsca nie
    > zajmował? Zmieścisz się spokojnie w budżecie a praca będzie

    Sam poszukuje jakiegos przywoitego nettopa,
    ktorego da sie zawiesic z tylu 42" lcd tv (vesa).
    Do tego klawiatura + mysz na radio.

    Jak do salonu to jest to rozwiazanie o niebo lepsze
    od laptopa - no i plamke masz wpip duza :).

  • 24. Data: 2011-09-01 11:22:06
    Od: Szymon von Ulezalka <s...@g...com>

    > ale nie ma tam windowsa tylko MacOS (FreeBSD - czyli powiedzmy
    > prawdziwy UNIX). Ale nie martw sie, system okienkowy, troche inny i

    macosx to nie freebsd
    freebsd nie jest uniksem (w kwesti formalno-prawnej)
    macosx jest uniksem.

  • 25. Data: 2011-09-01 11:56:00
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2011-09-01, o godz. 04:22:06
    Szymon von Ulezalka <s...@g...com> napisał(a):

    > macosx to nie freebsd

    Ale jest to pochodna FreeBSD i NetBSD rozwinętych w NextSTEP, potem
    OpenSTEP i w końcu w Mac OS X.

    > freebsd nie jest uniksem (w kwesti formalno-prawnej)

    Ciekawe rzeczy prawisz bo FreeBSD ma to BSD od Berkeley System
    Distribution potocznie często zwany Berkeley Unix.

    Zdrówko

  • 26. Data: 2011-09-02 06:35:40
    Od: robot <a...@o...pl>

    On Thu, 01 Sep 2011 11:30:12 +0100, kamil wrote:

    > Pierwszy z brzegu:
    >
    > http://www.dell.com/pl/p/inspiron-one-2205/pd

    "i czterordzeniowy procesor AMD(R) Athlon(TM) X2"

    dobre :)

    --
    pozdrawiam

  • 27. Data: 2011-09-02 09:28:20
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 02/09/2011 07:35, robot wrote:

    > "i czterordzeniowy procesor AMD(R) Athlon(TM) X2"
    >
    > dobre :)

    Ojtam ojtam, w systemie pokazuje 4. ;P

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 28. Data: 2011-09-05 10:57:33
    Od: Szymon von Ulezalka <s...@g...com>

    > Ale jest to pochodna FreeBSD i NetBSD rozwinętych w NextSTEP, potem
    > OpenSTEP i w końcu w Mac OS X.

    czyli piata woda po kisielu.

    > Ciekawe rzeczy prawisz bo FreeBSD ma to BSD od Berkeley System
    > Distribution potocznie często zwany Berkeley Unix.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Single_UNIX_Specificati
    on

    > Zdrówko
    pozdrawiam
    szymon

  • 29. Data: 2011-09-05 11:20:50
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2011-09-05, o godz. 03:57:33

    > http://en.wikipedia.org/wiki/Single_UNIX_Specificati
    on

    To że FreeBSD nie jest certyfikowany za kasę to nie znaczy że nie jest
    Unicxem. Oczywiście podobnie wiem że Linux Is Not Unix ale także LINus
    i unIX. FreeDOS mimo że powstał niezależnie od komercyjnego MS-, IBM-
    czy DR-DOS-a nadal tym DOS-em także jest.

    Zdrówko

  • 30. Data: 2011-09-06 13:59:32
    Od: "_ąćę" <j...@g...pl>

    A właściwie to co to jest ten "nettop" ?

    -----