  • 11. Data: 2011-08-31 10:30:42
    Temat: Re: Laptop dla rodziców
    Od: a...@p...pl

    On Wed, 31 Aug 2011 12:04:40 +0200, Maciek "Babcia" Dobosz
    <b...@j...org.pl> wrote:

    >I w tanich laptokach po roku mamy wyłamane zawiasy ;-)
    >
    >Zdrówko

    i wylamane zlacza USB i luz we wtyczce zasilania

    A moze jakiegos MacBook Apple (monitor, w srodku komp, do tego
    klawiatura i mysz).

    --
    ThinkXtra

  • 12. Data: 2011-08-31 10:43:46
    Od: RadekD <r...@p...onet.pl>

    > A moze jakiegos MacBook Apple (monitor, w srodku komp, do tego
    > klawiatura i mysz).
    Czyli nettop - tylko droższy o 2000zł bo ma logo Apple.

  • 13. Data: 2011-08-31 10:56:42
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 31/08/2011 10:35, RadekD wrote:

> [...]
    >
    > Wiem, że komfort pracy na stacjonarnym jest dużo lepszy ale jednak
    > dużo bardziej jest kłopotliwe jest jego uprzątnięcie na noc.

    Przecież laptop też będzie na jakimś biurku stać podczas pracy, tak samo
    jak nettop. Biurka na noc chyba nie wynoszą, więc po co go chować?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 14. Data: 2011-08-31 10:58:58
    Od: a...@p...pl

    On Wed, 31 Aug 2011 12:43:46 +0200, RadekD <r...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Czyli nettop - tylko droższy o 2000zł bo ma logo Apple.

    ale nie ma tam windowsa tylko MacOS (FreeBSD - czyli powiedzmy
    prawdziwy UNIX). Ale nie martw sie, system okienkowy, troche inny i
    trzeba sie przyzwyczaic. Moj sasiad ma MacBooka i dal troche
    popracowac. Bajdzo fajnie sie pracuje, troche inne zwyczaje, ale to
    troche czasu i sie przyzwyczaisz.

    W zasadzie wszystko jest, co potrzeba do zycia (no chyba, ze ktos
    gra).

    --
    ThinkXtra

  • 15. Data: 2011-08-31 11:23:45
    Od: RadekD <r...@p...onet.pl>

    > Przecież laptop też będzie na jakimś biurku stać podczas pracy, tak samo
    > jak nettop. Biurka na noc chyba nie wynoszą, więc po co go chować?

    Nie będzie na biurku tylko na stole (obok talerzy z obiadem ;-) )
    podłaczony w najgorszym wypadku tylko kablem zasilającym lub na kolanach
    albo w jadalni albo sobie go do WC zaniosą :-P

    Przestajemy rozważać nettopy, desktopy, Media Center i zostajemy przy
    laptopach.
    Więc jaki solidny laptop z matrycą min 16" i stosunkowo dużą plamką w
    cenie ok. 2500 zł.

  • 16. Data: 2011-08-31 12:01:32
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 31.08.2011 11:35, RadekD pisze:
    > Niestety musi być laptop. Z jednej strony moda ale także to że to ma być komputer
    do salonu (pełniącego też funkcję sypialki). Więc

    To dlaczego nie all-in-one?

    Przecież one są właśnie do takich zastosowań!

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |
    ......./

  • 17. Data: 2011-08-31 15:03:51
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik RadekD napisał:

    > Mobilność nie jest mi potrzebna - ale mama niezbyt by przeżyła "budę" na
    > środku salonu i poniewierające się kable.

    Buda moze byc mala i ladna, w ostatecznosci cala zawartosc kompa moze
    byc w monitorze :) do tego bezprzewodowa mysz i klawiatura i pieknie jest :)

  • 18. Data: 2011-08-31 16:44:01
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Satellite C660 ?

  • 19. Data: 2011-08-31 20:18:26
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Radosław Sokół pisze:

    > To dlaczego nie all-in-one?
    >
    > Przecież one są właśnie do takich zastosowań!

    Pytający nie chce takiego, mimo że taki sprzęt może być nawet ozdobą. Do
    tego dotykalski ekran - prawie Startrek.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 20. Data: 2011-08-31 20:50:29
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 31.08.2011 13:23, RadekD pisze:
    > Więc jaki solidny laptop z matrycą min 16" i stosunkowo dużą plamką w cenie ok.
    2500 zł.

    Hmmm.... Żaden :)

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |