  • 31. Data: 2010-02-17 16:30:30
    Temat: Re: Lanos - uszczelka pod głowicą
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    KJ Siła Słów pisze:

    > 25 kkm to chyba prawie polowa przebiegu paska.
    >
    > Ja tez bym go z powrotem nie zakladal.

    No, i za 35kkm (w lanim zdaje sie co 60kkm) wymienialbys same rolki?
    I tak robota ta sama i tak.

    MarcinJM

  • 32. Data: 2010-02-17 16:31:04
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Filip KK pisze:

    > Słabo przemyślałeś temat.
    > A jak Ci pęknie pasek, będziesz sam sobie pluł w gardło, a nie innym.

    Dlaczego ma peknac? Poprzez zdjecie i zalozenie? Zreszta nawet nie
    trzeba go calkiem sciagac, tylko z kol glowicy.

    --
    pozdrawiam
    MarcinJM

  • 33. Data: 2010-02-17 17:03:49
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-02-17 16:30, MarcinJM pisze:

    > No, i za 35kkm (w lanim zdaje sie co 60kkm) wymienialbys same rolki?
    > I tak robota ta sama i tak.

    Nie wymieniłbyś pompy wodnej przy okazji?

  • 34. Data: 2010-02-17 17:18:29
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Filip KK pisze:

    > Nie wymieniłbyś pompy wodnej przy okazji?

    Napisalem: rolki.
    Dla paska pompa jest rolka, nie?

    MarcinJM

  • 35. Data: 2010-02-17 17:39:48
    Od: "peter" <a...@F...pl>

    > + szlif wału, od razu nowe paneweczki, sprzęgło byłoby dobrze zmienić no i
    > jak skrzynia już zdjęta to od razu synchronizatory zrobić na zaś.

    no pewnie przeciez wystarczy sama uszczelke najlepiej taka za 25zl i bez
    planowania poskladac. rotfl kurwa druciarze pmsowi

  • 36. Data: 2010-02-17 17:46:18
    Od: "peter" <a...@F...pl>

    > + szlif wału, od razu nowe paneweczki, sprzęgło byłoby dobrze zmienić no i
    > jak skrzynia już zdjęta to od razu synchronizatory zrobić na zaś.

    o widzisz druciarzu jeszcze cos mi sie ptrzypomnialo. wymiana uszczelki
    zrobiona fachowo wymaga wymiany srub mocujacyh glowice. ty bys nie wymienial
    bo druciaz jestes ale tak przewiduje procedura.a to wydatek kolejne kilka
    stowek.

  • 37. Data: 2010-02-17 17:48:26
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    MarcinJM pisze:

    > Dlaczego ma peknac? Poprzez zdjecie i zalozenie? Zreszta nawet nie
    > trzeba go calkiem sciagac, tylko z kol glowicy.

    Tez nie wiem dlaczego, ale paski nie lubia zakladania i zdejmowania i
    pekaja od tego wczesniej niz powinny.
    Nie wiem jakie sa podstawy techniczne problemu, ale wiem ze problemow
    tego rodzaju warto unikac.

    > No, i za 35kkm (w lanim zdaje sie co 60kkm) wymienialbys same rolki?

    Nie, wszystko co tam jest w zestawie.

    KJ

  • 38. Data: 2010-02-17 17:54:01
    Od: "peter" <a...@F...pl>

    > Tez nie wiem dlaczego, ale paski nie lubia zakladania i zdejmowania i
    > pekaja od tego wczesniej niz powinny.
    > Nie wiem jakie sa podstawy techniczne problemu, ale wiem ze problemow tego
    > rodzaju warto unikac.

    wyjasniam. raz zalozony pasek zawsze chodzi po tych samych zebach na kole z
    dokladnoscia do 2 obrotow walu korbowego. tym samym dopasowuje sie (wyrabia)
    do konkretnych zebow na kole. jak go zdejmiesz i zalozych ponownie to
    zacznie sie dopasowywac w innych miejscach no chyba ze przed zdjeciem sobie
    go zaznaczysz.

  • 39. Data: 2010-02-17 18:01:41
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    peter pisze:

> [...]
    > zrobiona fachowo wymaga wymiany srub mocujacyh glowice. ty bys nie
    > wymienial bo druciaz jestes ale tak przewiduje procedura.a to wydatek

    Conajwyzej stowa, zreszta mniejsza o te grosze, chcialem zapytac o cos
    innego - ta twoja pms-owa stylowa ciaglej zjebki wszystkich to po co ?

    Laski na to leca czy jak ?

    Pytam no bo nie wiem.

    KJ

  • 40. Data: 2010-02-17 18:02:45
    Od: "peter" <a...@F...pl>

    > innego - ta twoja pms-owa stylowa ciaglej zjebki wszystkich to po co ?

    jakiej zjebki?