  • Data: 2018-03-11 17:37:30
    Temat: Re: Łańcuch rozrządu kiedy się wymienia.
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-03-10 o 22:58, Poldek pisze:

    > I takie tam standardowe powtarzane mantry miłośników spleśniałej
    > podsufitki...

    Że tak się wtrącę. Niedawno przypatrywałem się jakież to auta stoją z
    rozłożonymi trójkątami i podniesionymi maskami na autostradzie. Prawie
    zawsze są to młode roczniki.

    A jeśli chcesz pomantrować sobie, to zapraszam:

    http://wyborcza.biz/pieniadzeekstra/1,134263,1549083
    9,Dlaczego_samochody_psuja_sie_tak_szybko___Pieniadz
    e.html?disableRedirects=true

    Jak Wyborczej nie lubisz, to może WP?

    https://moto.wp.pl/nowe-auta-to-jednorazowki-oto-dow
    ody-6036897288155777a

    Autoświat też ma przekonujący artykuł i przy okazji porusza tematykę
    genezy kosztownych usterek w nowoczesnych autach:

    http://www.auto-swiat.pl/eksploatacja/na-ile-kilomet
    row-obliczono-nasze-auta-sprawdzamy-po-jakim-przebie
    gu-auto-na-daje-sie/4b12b9

    https://www.mfind.pl/akademia/polisa-oc-2/downsizing
    /

    Więcej cytować mi się nie chce. Z pewnością poradzisz sobie z Googlami.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek