eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyŁańcuch rozrządu kiedy się wymienia.Re: Łańcuch rozrządu kiedy się wymienia.
  • Data: 2018-03-13 14:07:21
    Temat: Re: Łańcuch rozrządu kiedy się wymienia.
    Od: Poldek <p...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2018-03-13 o 14:02, Poldek pisze:
    > W dniu 2018-03-13 o 13:33, Marek S pisze:
    >> W dniu 2018-03-13 o 00:29, Poldek pisze:
    >>>
    >>> U mnie statystyka jest taka, że miałem czternastolatka - trzy razy
    >>> wracał z wycieczki na lawecie. Mam nowego - ani razu :-)
    >>
    >> A ja mam inne. Może nie ja osobiście ale znajoma, która na firmę
    >> wzięła Merca klasy C za 180 tys. Po 2 latach eksploatacji auto miało
    >> 22 naprawy gwarancyjne. Ostatecznie pozbyła się go w cenie złomu.
    >> Sprawa trafiła do sądu ale to inna para kaloszy.
    >>
    >> Ok, może pech, to jedźmy dalej. Sąsiad ma BMW M6 i BMW serii 7 (nie
    >> wiem jaki konkretnie model). Oba to nówki z salonu. Średnio 2-3
    >> miesiące w roku widzę pod jego domem auto zastępcze choć stłuczki
    >> nigdy nie miał. Raz nawet była laweta z tego powodu, że.... włącznik
    >> drzwiowy zepsuł się w M6-tce i to na środku skrzyżowania (nikt nie
    >> ruszał drzwi). Auto nie pozwalało na wrzucenie biegu.
    >
    > No tak - BMW, Mercedes. Nie można za dużo wymagać.
    >
    >> A moje osobiste doświadczenie z nowym autem, co prawda sprzed 10 lat
    >> więc może niezbyt świeże - Mondeo z salonu. Może po pół roku
    >> korzystania - laweta. Pompa paliwowa zdechła a po 2 latach kompresor
    >> klimatyzacji zaczął wyć a potem padł.
    >>
    >> Oczywiście to nie statystyki światowe ale obserwacje.
    >>
    >
    > Kompresor klimatyzacji, to wył mi przez całe 7 lat użytkowania mojego
    > byłego auta, które dostałem w swoje ręnce, gdy miało 7 lat. Oczywiście
    > wydałem kasę na wymianę łożyska w kompresorze, oraz wymianę sprzęgła
    > kompresora - pieniądze wydane na próżno - nic to nie dało.
    > Alternator, katalizator × 2, pierścienie tłoków, gumy zawieszenia,
    > uszczelnienia wydechu, cewki zapłonowe × 3. Radość z jazdy wyjącym
    > kompresorem i tapicerką pachnącą potem z czternastu sezonów: bezcenne :-)

    Jeszcze była ukręcona półoś. Ale zanim całkiem się ukręciła, to 2 lata
    jeździłem z telepiącą kierownicą, serwisy nie były stanie się pokapować.
    Geometrii nie dało się porządnie ustawić, bo śruby zapieczone, więc
    lekko ściągało. Także dzwonienie łańcuchem rozrządu, to był tylko efekt
    towarzyszący, do którego cała rodzina się przyzwyczaiła. Po pozbyciu się
    tego samochodu nagle przestałem ciągle kaszleć, co chwilę się
    przeziębiać i mieć wiecznie zawalone gardło. A serwis klimatyzacji był
    robiony przy każdym dorocznym przeglądzie w ASO.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: