  • Data: 2018-03-13 13:33:26
    Temat: Re: Łańcuch rozrządu kiedy się wymienia.
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-03-13 o 00:29, Poldek pisze:

    > U mnie statystyka jest taka, że miałem czternastolatka - trzy razy
    > wracał z wycieczki na lawecie. Mam nowego - ani razu :-)

    A ja mam inne. Może nie ja osobiście ale znajoma, która na firmę wzięła
    Merca klasy C za 180 tys. Po 2 latach eksploatacji auto miało 22 naprawy
    gwarancyjne. Ostatecznie pozbyła się go w cenie złomu. Sprawa trafiła do
    sądu ale to inna para kaloszy.

    Ok, może pech, to jedźmy dalej. Sąsiad ma BMW M6 i BMW serii 7 (nie wiem
    jaki konkretnie model). Oba to nówki z salonu. Średnio 2-3 miesiące w
    roku widzę pod jego domem auto zastępcze choć stłuczki nigdy nie miał.
    Raz nawet była laweta z tego powodu, że.... włącznik drzwiowy zepsuł się
    w M6-tce i to na środku skrzyżowania (nikt nie ruszał drzwi). Auto nie
    pozwalało na wrzucenie biegu.

    A moje osobiste doświadczenie z nowym autem, co prawda sprzed 10 lat
    więc może niezbyt świeże - Mondeo z salonu. Może po pół roku korzystania
    - laweta. Pompa paliwowa zdechła a po 2 latach kompresor klimatyzacji
    zaczął wyć a potem padł.

    Oczywiście to nie statystyki światowe ale obserwacje.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek