  • 31. Data: 2010-05-19 20:44:59
    Temat: Re: Lampa blyskowa - ma tyrystor czy komputer?:)
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 19 May 2010, l...@l...localdomain wrote:

    > historii mówiono mi, że komputery hybrydowe zniknęły z rynku

    W to nie wątpię!

    Spodziewam się, że jeśli występują, to w dwu zastosowaniach:
    - indywidualnie wtykanych "na zamówienie", ze względu na skrajnie
    niskoseryjne potrzeby
    - w (być może seryjnych, nisko- lub średnio-seryjnych) zastosowaniach
    wojskowych i podobnych, pod ścisłą kuratelą "służb".
    Nie, nie mam wglądu w awionikę F-16 :D, ale wcale bym się nie
    dziwił jakby parę rzeczy tam właśnie analog liczył. Sterowany
    (programowany) cyfrowo oczywiście.

    > Jesteś w stanie pokazać choć jeden
    > przykład współczesnego komputera hybrydowego?

    Nie.
    Jakby kazali mi szukać, to zacząłbym od pocisków samonaprowadzających,
    tam są potrzebne czasy znacznie krótsze niż przy samolocie (w samolocie
    zbytnie przeciążenie zabije pilota, więc jakieś 30g jest i tak limitem
    wszystkich reakcji, a to chyba "cyfry" nie przeskoczy).

    pzdr, Gotfryd

  • 32. Data: 2010-05-19 21:27:41
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <Pine.WNT.4.64.1005192237350.2664@quad>,
    Gotfryd Smolik news nabazgrał:
> [...]
    > zbytnie przeciążenie zabije pilota, więc jakieś 30g jest i tak limitem
    > wszystkich reakcji, a to chyba "cyfry" nie przeskoczy).

    Argument niegłupi, ale zamyka dyskusję na ,,nie mamy jak sprawdzić''?

  • 33. Data: 2010-05-19 22:47:10
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

    W środa, 19 maja 2010 21:04, Witek Kaszkin wyraził następujacą opinię:

    > ale to nie ma kompletnie żadnego znaczenia dla użyszkodnika,
    > a troll się cieszy....

    Zauważyłem że najczęściej od o trollach wspominają osoby które w temacie
    niewiele mają do powiedzenia ;-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    --
    53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

  • 34. Data: 2010-05-20 08:12:04
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Użytkownik "Dariusz Zygmunt" <d...@c...homelinux.net>
    napisał w wiadomości news:ht1ppe$s5i$2@inews.gazeta.pl...
    > W środa, 19 maja 2010 21:04, Witek Kaszkin wyraził następujacą opinię:

    > Zauważyłem że najczęściej od o trollach wspominają osoby które w temacie
    > niewiele mają do powiedzenia ;-)

    Może dlatego, że wolą tematy, które pomagają robic lepsze zdjęcia?

    JD

  • 35. Data: 2010-05-20 10:12:57
    Od: Dariusz Zygmunt <i...@a...net>

    W dniu 5/19/2010 11:27 PM, l...@l...localdomain pisze:
    > W poście<Pine.WNT.4.64.1005192237350.2664@quad>,
    > Gotfryd Smolik news nabazgrał:

    > Argument niegłupi, ale zamyka dyskusję na ,,nie mamy jak sprawdzić''?

    No cóż, argument niesprawdzalny nie jest argumentem a najwyżej hipotezą
    a jeśli chodzi o czasy reakcji to nie są one aż tak ekstremalne.
    Naprowadzanie jest ciągłe więc "komputer" takiej rakiety nie musi
    wyliczać jakichś nieprawdopodobnych trajektorii a jedynie tak korygować
    tor lotu żeby cel nie uciekł, przy czym jak słusznie zauważył przedpiśca
    cel nie może manewrować zbyt gwałtownie ;-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

  • 36. Data: 2010-05-20 10:20:06
    Od: Dariusz Zygmunt <i...@a...net>

    W dniu 5/20/2010 10:12 AM, JD pisze:
    > Użytkownik "Dariusz Zygmunt"
    > <d...@c...homelinux.net> napisał w wiadomości

    > Może dlatego, że wolą tematy, które pomagają robic lepsze zdjęcia?

    Może dlatego że niewiele mają do powiedzenia a koniecznie chcą coś
    powiedzieć? ;-)

    W robieniu lepszych zdjęć pomaga porównywanie swoich zdjęć ze zdjęciami
    lepszych od siebie, gadanie na grupach jest jedynie marnacją czasu który
    lepiej poświęcić na doskonalenie swoich umiejętności :-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

  • 37. Data: 2010-05-20 11:34:33
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Użytkownik "Dariusz Zygmunt" <i...@a...net> napisał w wiadomości

    > Może dlatego że niewiele mają do powiedzenia a koniecznie chcą coś
    > powiedzieć? ;-)

    W tym konkretnym temacie (tyrystor czy komputer) nie mam
    i nie chcę mieć nic do powiedzenia :)

    > W robieniu lepszych zdjęć pomaga porównywanie swoich zdjęć ze zdjęciami
    > lepszych od siebie,

    Pokaż coś kiedyś w wątku "zdjęcie tygodnia"
    ... ach zapomniałem, nie jesteś cyfrowy :(

    >gadanie na grupach jest jedynie marnacją czasu który

    nasuwa się pytanie czemu go _tu_ marnujesz

    > lepiej poświęcić na doskonalenie swoich umiejętności :-)

    Co czynię nie siedząc przy komputerze,
    a na grupie jest parę osób, które czasem potrafią
    powiedzieć coś mądrego bądź śmiesznego
    i nie cały ten czas jest stracony :)

    > Z pozdrowieniami
    > Dariusz Zygmunt

    JD

  • 38. Data: 2010-05-20 11:51:42
    Od: "Witek Kaszkin" <w...@p...zakopane.pl>

    > Zauważyłem że najczęściej od o trollach wspominają osoby które w temacie
    > niewiele mają do powiedzenia ;-)
    > Z pozdrowieniami
    > Dariusz Zygmunt

    Jestem elektronikiem, rozróżniam tyrystor od wszystkiego innego,
    wiem w detalu, jak to działa,
    ale jakie to ma znaczenie dla trolla, który nie ma o tym pojęcia,
    i po co mu to tłumaczyć ? :)

    pozdrawiam
    Witek

  • 39. Data: 2010-05-20 12:21:06
    Od: Dariusz Zygmunt <i...@a...net>

    W dniu 5/20/2010 1:34 PM, JD pisze:
    > Użytkownik "Dariusz Zygmunt" <i...@a...net> napisał w wiadomości

    > Pokaż coś kiedyś w wątku "zdjęcie tygodnia"
    > ... ach zapomniałem, nie jesteś cyfrowy :(

    Ano nie jestem, więc może na "zdjęcie miesiąca" miałbym szansę się
    załapać, ale tydzień to mi Rossmann slajdy wywołuje :-/

    > nasuwa się pytanie czemu go _tu_ marnujesz

    Marnowałbym pisząc teksty "ty trollu", "co za głupie pytania", "sprawdź
    w googlach leniu", itp, itd, marnowałbym czas zarówno swój jak i
    czytających. Jak widzisz nie robię tego - czy dzięki temu załapuję się
    na pisanie "mądre lub chociaż śmieszne" ;-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

  • 40. Data: 2010-05-20 12:40:29
    Od: Dariusz Zygmunt <i...@a...net>

    W dniu 5/20/2010 1:51 PM, Witek Kaszkin pisze:

    > Jestem elektronikiem, rozróżniam tyrystor od wszystkiego innego,
    > wiem w detalu, jak to działa,
    > ale jakie to ma znaczenie dla trolla, który nie ma o tym pojęcia,
    > i po co mu to tłumaczyć ? :)

    Co myślisz o userze romek76 to Twoja sprawa, ale odpowiedzi udzielasz na
    grupie a nie prywatnie.
    Czytają to także inni ludzie których mogą takie niuanse zainteresować,
    więc jeśli wiesz o co chodzi i chcesz się tą wiedzą podzielić to pisz,
    jeśli nie chcesz "tanio sprzedawać ciężko zdobytej wiedzy" to nie pisz
    ale tak czy inaczej daj spokój rozważaniom "po co to komu wiedzieć?".

    Dopóki pytania dotyczą fotografii czy sprzętu foto można je zadawać na
    tej grupie i nic nikomu do tego.

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt