    From: Uncle Pete <p...@a...waw.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Lament
    Date: Fri, 30 Aug 2013 08:57:23 +0200

    On 2013-08-30 08:22, Qlfon wrote:

    > A co z nim nie tak?

    Z nim generalnie wszystko tak, ale ja go nie chcę :) Za tak grubą forsę
    chciałbym jednak obracany ekran, stabilizcje optyczną video i mniej
    plastikowy look and feel próbujący udać starą lustrznkę. Jest to bardzo
    subiektywne wrażenie oczywiście, ale dla mnie jest on trochę jakiś
    canonmatikowaty, jeżeli pamiętasz ten wyrób aparatopodobny wciskany za
    grubą forsę na Allegro i przez "włochów" na stacjach benzynowych :) I
    nie leży mi dobrze w ręku. A bez stabilizacji w 5 osiach przeżyję.

    Gdyby miał cenę rzędu Panasoników G, nie byłbym może taki krytyczny...

    Piotr