  • Data: 2013-08-30 11:03:29
    Temat: Re: Lament
    Od: Uncle Pete <p...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ten ekran w G6 to chyba malo uzyteczny - nie odchylisz do gory, aby
    > sobie wygodnie robic zdjecia z niskiego statywu, nie odchylisz do dolu,
    > aby robic z nad glowy, nadaje sie do robienia zza wegla, albo do
    > autoportretow.
    > Nie wiem czy da sie obrocic "na druga strone" aby schowac wrazliwy ekran
    > na czas transportu.

    Wszystko możesz :) Odchylasz najpierw na bok, a potem kręcisz im w osi
    poziomej. Tyle że wtedy ekran masz po lewej stronie aparatu. Słyszałem,
    że niektórym to przeszkadza, ale miałem takie same rozwiązanie w
    Canonach A80 i A650 i bardzo sobie chwaliłem. Ponadto, w odróżnieniu od
    rozwiązana minoltowo-soniowo-olkowego, możesz komfortowo pracować w pionie.

    > No nie calkiem - zawsze mogles zalowac ze nie masz Praktiki.

    Praktikę później też miałem - MTL-3 :) Ale przedtem Zenity TTL i 19
    (ostatni byłby klasy Praktik, gdyby cały czas się nie psuł).

    > A kiedys trafilem na wyprzedaz praktik - mieli full manual i full automat.
    > I co tu wybrac, jak zyc ?

    Kupić oba? ;)

    Piotr