  • Data: 2010-07-13 13:41:37
    Temat: Re: Lamborghini Ferrari i inne super
    Od: "kamil" <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Jurand" <j...@i...pl> wrote in message
    news:i1f14r$3r5$1@news.onet.pl...

    > Nie. Supersamochód to wg mnie coś takiego, co oprócz osiągów zapewnia
    > także odpowiednią trakcję. Dla przykładu - supersamochodami nie są dla
    > mnie stare amerykańskie sportowe auta, które dysponowały potężnymi mocami
    > i ... brakiem trakcji w sytuacjach podbramkowych.
    > To, że RS6 jest kombi, to już jest detal - równie dobrze mógłby to być
    > sedan, co nie zmieniałoby faktu, że również zakwalifikowałbym to auto do
    > tej samej ligi co Porsche. Ale oczywiście Ty możesz oceniać sobie tylko i
    > wyłącznie wygląd samochodu i dla Ciebie RS6 to jest zwykłe kombi, a
> [...]

    http://en.wikipedia.org/wiki/Supercar

    "Supercar is a term used most often to describe an ultra-high-end "exotic"
    automobile, whose performance is superior to that of its contemporaries"

    RS6 ani nie jest ultra-high-end, ani nie jest egzotyczny, ani w sumie jakos
    wybitnie szybki nie jest (osiagi na pozomie Evo czy GT-Ra za ulamek jego
    ceny.

    Pozdrawiam
    Kamil