  • Data: 2010-11-16 18:42:16
    Temat: Re: Łajdactwo Polskiej Telefonii Komórkowej
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F." ibtlv1$cdl$...@n...onet.pl

    > Zaden operator nie gwarantuje ci zasiegu. Jak ci zalezy w mieszkaniu
    > na zadupiu, to trzeba sprawdzac wczesniej. Albo lepszy telefon kupowac.

    Białystok to jedno z większych miast w Polsce -- proponuję przeznaczenie
    chwili czasu na naukę geografii. To wojewódzkie miasto od wielu przemian
    administracyjnych tego kraju. Liczy sobie około 300 tysięcy mieszkańców.
    Zaś ja mieszkam ze 2.5 kilometra od centrum. Czasami szybciej stąd dojść
    piechotą do tego centrum niż dojechać samochodem. Miast większych od
    Białegostoku jest niewiele w tym kraju -- radzę zastanowić się nad
    kolejnym palnięciem głupoty typu ,,mieszkanie na zadupiu''.

    Współrzędne mieszkania podałem w poście tego wątku -- w tym poście,
    na który odpowiadasz, nazywając to miejsce zadupiem.
    (podawałem je kiedyś stale, przez parę lat, w nagłówkach)

    "Eneuel Leszek Ciszewski" ibsd1f$39a$...@i...gazeta.pl

    > potrzebuję poza telefonem i fakturą z billingiem słaną m@ilem do mnie. Umowa nie
    > jest dotrzymywana -- w mieszkaniu (koordynaty -- N 53°06'48", E 23°08'38" wg
    układu
    > 1992 roku) mam słaby sygnał, czasami nie mam żadnego. (więc nie mam tego, na czym
    mi

    Google z jakiegoś powodu używają dzisiaj tego archaicznego układu -- lub
    po prostu dzisiejszy układ jest w tym miejscu podobny do tego z roku 1992.
    Przed paru laty google używały innego układu.

    Możesz więc wstawić te współrzędne do Googli i mieć położenie mego
    mieszkania z [nie]dokładnością jednej sekundy kątowej. Akurat na
    mapie strzałka pokazuje moją kuchnię -- oddaloną z tego miejsca
    (z którego piszę teraz) o parę metrów.

    http://maps.google.pl/maps?client=opera&rls=pl&q=N%2
    053%C2%B006'48%22%2C%20E%2023%C2%B008'38%22&oe=utf-8
    &um=1&ie=UTF-8&sa=N&hl=pl&tab=wl

    Na zdjęciu satelitarnym strzałka pokazuje już inaczej, ale nadal dość dokładnie.
    (pokazuje, że mieszkam na ulicy -- pewnie stąd tak złe traktowanie mnie przez lumpów
    z Ery)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'