  • Data: 2010-11-16 18:42:35
    Temat: Re: Łajdactwo Polskiej Telefonii Komórkowej
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 16 Nov 2010 19:12:10 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
    >"J.F." ibtkqk$8k8$...@n...onet.pl
    >
    >Dlatego pytam, czy można ich skarżyć, czy jedynie ostrzegać
    >innych ludzi (potencjalnych klientów PTC) o tym, że to żadna

    W ogolnosci doradzalbym po prostu napisanie do UKE. Moze bedziesz
    jedyny i cie oleja, a moze twoj list bedzie n-ty z kolei, i zadecyduje
    o kontroli.

    Ale .. Tobie radze w ogole nie pisac, bo sam nie wiesz co i komu
    zarzucasz :-)

    Albo nie - napisz o tych dowiazanych uslugach, moze UKE w koncu sie
    tym zainteresuje i zabroni.

    >telefonia, lecz raczej ,,usługi dodane''. Dzwoni dziś (poniekąd
    >przed chwilą) do mnie ,,przychodnia alergologiczna'' ze stacjonarnego
    >numeru, siedzę w swoim mieszkaniu, głos się rwie!!! Często telefon traci
    >,,zasięg'' -- gdy czekam (gdy jestem umówiony) na rozmowę, profilaktycznie
    >kładę telefon w pewniejsze miejsce...

    I pomaga ? to chyba jednak granica zasiegu, UKE na to nie pomoze -
    kazda siec ma gdzies dziury.

    J.