  • Data: 2011-07-28 11:19:43
    Temat: Re: Laguna II - psujące się auto!?
    Od: "Mathew Kosecki" <f...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wolałbym już płacić 1000 zł za ratę leasingową za nowe auto tej samej klasy,
    > niż dopłacać do niespełna 4 letniego trupa z rombem na masce.

    No to rzeczywiście się sypał trup. Współczuć. Ale oprócz tego że chciało cię
    wydrenować reno za te naprawy, to drenował cię ten niezależny warsztat. Podane
    usługi wykonuje się za pół podanej ceny. I to w DC. Conajmniej. A już "parę
    stówek za robociznę przy wymianie mechanizmu wycieraczek" to by nawet moja
    żona nie łyknęła. Dobrze ,że opchnąłeś dziada, ale musisz się oduczyć łykać
    jak pelikan w locie. Ciekawe jak rzeczony trup się sprawuje u nowego
    właściciela..