  • From: Piotr Gałka <p...@C...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Ładowarka NiMH - co wybrać
    Date: Mon, 3 Sep 2012 14:11:59 +0200

    Użytkownik "Konop" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:a8e14d68-85a2-49b7-beea-f7001ad38d2d@googlegrou
    ps.com...
    Witam!

    Stoję przed wyborem ładowarki akumulatorów NiMH w rozmiarze AA oraz AAA.
    Generalnie, pod uwagę biorę 3 możliwości:
    - BC-700
    - BC-1000 (następca BC-900)
    - MH-C9000

    -----------
    Mam od roku BC-700.
    Nie zauważyłem problemów, ale używam ją sporadycznie.
    Dziwny mi się wydaje wyjątkowo sztywny kabelek od zasilacza - jakiś twardy
    plastik, czy stalowe druty ?

    Od kilka lat używałem jakiejś kupionej w promocji chyba GP - niezależne 4
    aku ale prądem 2A. Po godzinie ładowania akumulatory robiły się gorące a one
    je jeszcze z godzinę trzymała zanim uznała, że naładowała. Wydaje mi się że
    skróciła mi ich żywotność. Uznałem, że 700mA jest dla mnie wystarczający
    (zazwyczaj ustawiam 500).
    P.G.