    From: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Ładowarka NiMH - co wybrać
    Date: Mon, 03 Sep 2012 13:58:27 +0200

    Powitanko,

    > Stoję przed wyborem ładowarki akumulatorów NiMH w rozmiarze AA oraz AAA.
    Generalnie, pod uwagę biorę 3 możliwości:
    > - BC-700

    Taka pracuje u mnie juz pare lat i nic zlego sie nie dzieje. Nie widze
    sensu, aby ladowac aku pradem godnym spawarki, im mniejszy prad, tym
    dluzsza zywotnosc. Ladowarka nie widzi aku rozladowanych calkowicie do
    0. Tak, wiem tak rozladowany aku to odpad, ale jesli taki trup robi za
    duzy kondensator, to jeszcze popracuje.
    Brak mi troche mozliwosci ladowania akumulatorkow 8.4, czy 9.6v i
    rozmiarow wiekszych niz AA.
    Co do wiekszych pojemnosci, to takie 2400mAh laduje zupelnie normalnie
    jak kazdy inny. W wieksze pojemnosci w wydaniu AA nie wierze, chyba, ze
    to takie chinskie mAh, znaczy sie male i duzo ich.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa