  • 31. Data: 2019-05-28 20:40:26
    Temat: Re: Ladne i brzydkie samochody
    Od: wowa <w...@g...pl>

    > Istnieje komercyjny (z ograniczoną wersją darmową) zamiennik OE. Tu
    > *uprzedzam*, że ani sam nie testowałem tego programu, ani nie znam nikogo,
    > kto by go używał, tylko wiem, że istnieje i że ze zrzutów ekranu wynika, że

    To już znasz :) Darmowa wersja jest tak okrojona że tylko wygląd
    pozostał. Nie obsługiwał IMAP, bodaj tylko jedno konto poczty, Z
    newsami też był jakiś problem, brak polskiej wersji i do wszystkiego
    doklejał swoją reklamę. Jak będę miał natchnienie to sprawdzę czy jest
    jakaś poprawa.
    Wojtek

  • 32. Data: 2019-05-28 22:47:26
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 28-05-2019 o 20:40, wowa pisze:

> [...]
    > też był jakiś problem, brak polskiej wersji i do wszystkiego doklejał
    > swoją reklamę. Jak będę miał natchnienie to sprawdzę czy jest jakaś

    Pisali, że w wersji płatnej jest polski język.

  • 33. Data: 2019-06-01 16:10:32
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "PiteR" <e...@f...pl> wrote in message

    > oj przestań co to jest 2009r :)
    >

    > Sylpheed
    > http://sylpheed.sraoss.jp/en/news.html

    Dzięki, przetestuję - może mi się spodoba :-)

  • 34. Data: 2019-06-02 19:57:33
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2019-05-27 o 17:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik wowa w...@g...pl ...

    > Ja uzywam xnews i podejrzewam ze na inny program juz sie nie przesiade
    > zgodnie z zasadą ze starych drzew sie nie przesadza :)

    Też używałem ale Thunderbird-a i jest o niebo lepszy i można skalować
    czcionkę co dla staruszków jak ja jest nie bez znaczenia, jest nadal
    wspierany i co chwilę są aktualizacje.

    --
    ---
    Janusz

  • 35. Data: 2019-06-02 19:58:53
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2019-05-27 o 16:08, Pszemol pisze:
    > "MF" <n...@n...noproblem.invalid> wrote in message
    .marcina...

    > No ale Windows Mail 2009 to jest oryginalny OE, więc nie widzę sensu.
    >
    > A pytałem tylko dlatego że zainstalowałem nową Win10 na nowym dysku
    > 970EVO Plus NVMe M.2 i jakoś głupio instalować soft z 2009 roku :-)
    > Miałem nadzieję że w ostatniej dekadzie coś być może powstało nowego.
    > Ale widać że unsenet to wymierająca sfera internetu, dla dinozaurów :-)
    Masz jeszcze Thunderbird-a, jest nadal wspierany i co chwilę są
    aktualizacje,
    pocztę także ma.

    --
    ---
    Janusz

  • 36. Data: 2019-06-04 11:35:41
    Od: MF <n...@n...noproblem.invalid>

    On 28/05/2019 19:40, wowa wrote:

> [...]
    > też był jakiś problem, brak polskiej wersji i do wszystkiego doklejał
    > swoją reklamę. Jak będę miał natchnienie to sprawdzę czy jest jakaś

    Dzięki! Takie miałem podejrzenie, że darmowa wersja jest słaba, gdy nie
    mogłem znaleźć na ich stronie żadnych informacji o ograniczeniach wersji
    free w stosunku do wersji paid.

    Na marginesie: jeszcze 15 lat temu nastąpiłaby tu krótka acz treściwa
    wymiana informacji skąd wziąć ,,poprawkę" czy też, jak kto woli,
    ,,ulepszacz", dzięki któremu można korzystać z wersji paid bez ograniczeń
    i bez konieczności płacenia za nią.

    --
    MF

  • 37. Data: 2019-06-04 11:50:37
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2019-05-26 o 08:03, miumiu pisze:
    > Czemu samochody tanie są zazwyczaj brzydkie?
    > Przeciez zrobienie samochodu brzydkiego kosztuje w sumie tyle samo co
    > ladnego...
    > Mam wrazenie, ze producenci samochodow robią dwa typy : tanie i brzydkie
    > oraz drogie i ladne (no moze z wyjatkiem porsche, ktore robi i drogie i
    > brzydkie :] )

    Być może to tej tak samo jak z ubraniami. Generalnie tylko ubrania drogich firm są
    ładne.
    Widocznie chodzi o projektantów.
    Zgadzam się z tobą co do porsche.