  • 1. Data: 2019-05-26 08:03:46
    Temat: Ladne i brzydkie samochody
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    Czemu samochody tanie są zazwyczaj brzydkie?
    Przeciez zrobienie samochodu brzydkiego kosztuje w sumie tyle samo co
    ladnego...
    Mam wrazenie, ze producenci samochodow robią dwa typy : tanie i brzydkie
    oraz drogie i ladne (no moze z wyjatkiem porsche, ktore robi i drogie i
    brzydkie :] )

    --
    Pzdr

  • 2. Data: 2019-05-26 08:50:55
    Temat: Re: Ladne i brzydkie samochody
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-05-26, miumiu <a...@b...pl> wrote:
> [...]
    > Mam wrazenie, ze producenci samochodow robi? dwa typy : tanie i brzydkie
    > oraz drogie i ladne (no moze z wyjatkiem porsche, ktore robi i drogie i

    A nie masz tak też butami?

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2019-05-26 09:35:06
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    > A nie masz tak też butami?

    Z butami tez, ale moda to w ogole skomplikowana rzecz ;)

  • 4. Data: 2019-05-26 09:43:55
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    https://www.grzegorz.net/oe/oept.php?lang=pl
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 5. Data: 2019-05-26 10:52:48
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-05-26 08:03, miumiu wrote:
    > Czemu samochody tanie s? zazwyczaj brzydkie?
    > Przeciez zrobienie samochodu brzydkiego kosztuje w sumie tyle samo co
    > ladnego...

    Seicento brzydkie jest?

  • 6. Data: 2019-05-26 10:53:28
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-05-26 09:35, miumiu wrote:

    > Z butami tez, ale moda to w ogole skomplikowana rzecz ;)

    Siateczkowe nie są ładne?

  • 7. Data: 2019-05-26 11:51:59
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2019-05-26 o 08:03, miumiu pisze:
> [...]
    > Mam wrazenie, ze producenci samochodow robią dwa typy : tanie i brzydkie
    > oraz drogie i ladne (no moze z wyjatkiem porsche, ktore robi i drogie i

    Taniość jest policzalna a brzydota już nie.
    Ale może dałbyś kila przykładów tych brzydkich oraz drogich samochodów?

  • 8. Data: 2019-05-26 12:41:36
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.05.2019 o 11:51, nadir pisze:

    > Taniość jest policzalna a brzydota już nie.
    > Ale może dałbyś kila przykładów tych brzydkich oraz drogich samochodów?

    Czejeny, część mercedesów, wszystkie rojsrojse i większość jaguarów:P

    Shrek

  • 9. Data: 2019-05-26 20:59:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik miumiu a...@b...pl ...

> [...]
    > Mam wrazenie, ze producenci samochodow robią dwa typy : tanie i
    > brzydkie oraz drogie i ladne (no moze z wyjatkiem porsche, ktore

    Długo by tłumaczyc ale ma to duzo wspolnego z hasłem marketing: zarówno
    pod katem kształtowania ceny ale rowniez kształtowania gustów.

    BTW sa tacy, w co trudno uwierzyc ale jednak, ktorzy nawet multiple
    uwazaja za brzydkie auto...!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Synonim jest to słowo, którego pisarz używa, gdy nie wie,

  • 10. Data: 2019-05-26 23:16:33
    Od: <test>

    Użytkownik "miumiu" napisał w wiadomości grup

> [...]
    >Mam wrazenie, ze producenci samochodow robią dwa typy : tanie i brzydkie
    >oraz drogie i ladne (no moze z wyjatkiem porsche, ktore robi i drogie i

    Marketing, ludzie kupują (w dużej mierze) oczami, jak ma kosztować, musi
    wyglądać.