  • 1. Data: 2009-02-21 14:07:29
    Temat: Ładne ?
    Od: <p...@v...pl>

    http://www.portal-pisarski.pl/photogallery.php?photo
    _id=1178

  • 2. Data: 2009-02-21 14:35:31
    Temat: Re: Ładne ?
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Nieładne.

    adam

  • 3. Data: 2009-02-21 15:18:26
    Od: "Szymon Machel" <s...@O...pl>

    Użytkownik <p...@v...pl> napisał w wiadomości

    > http://www.portal-pisarski.pl/photogallery.php?photo
    _id=1178

    Ale o co chodzi?

    Szymon

  • 4. Data: 2009-02-21 17:55:08
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik <p...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:gnp1sk$qde$1@news.onet.pl...
    > http://www.portal-pisarski.pl/photogallery.php?photo
    _id=1178

    Wyślij na pl.rec.gsm czy jakoś tak bo chyba telefonem robione ...

  • 5. Data: 2009-02-21 18:14:00
    Od: "Adam Jedrysik / jedrysik.com" <t...@j...com>

    _id=1178
    > Wyślij na pl.rec.gsm czy jakoś tak bo chyba telefonem robione ...
    A to takie wazne czym?

    --
    [msg] Pozdrawiam
    [nam] Adam.Jędrysik

  • 6. Data: 2009-02-21 18:36:30
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    Adam Jedrysik / jedrysik.com wrote:
    > A to takie wazne czym?

    Zdjecia takie jak to pokazuja, ze czasem jednak wazne. Przynajmniej jesli
    zdjecie ma zawierac cos, czego przez ograniczone mozliwosci sprzetu ukazac
    sie w zasadzie nie da.

    k,

  • 7. Data: 2009-02-21 18:52:55
    Od: "Adam Jedrysik / jedrysik.com" <t...@j...com>

    > Zdjecia takie jak to pokazuja, ze czasem jednak wazne. Przynajmniej
    > jesli zdjecie ma zawierac cos, czego przez ograniczone mozliwosci
    > sprzetu ukazac sie w zasadzie nie da.
    A czego nie udalo sie pokazac? Ze z D3 byloby wieksze, ostrzejsze,
    mniejszumiace - to jasne. Tylko co to wniesie?
    Pomijajac techniczne aspekty - ciekawy byl poprostu
    komentarz "wyslij na gsm bo telefonem robione"
    w odniesieniu do grupy, ktora przynajmniej z definicji traktuje
    o fotografii :)

  • 8. Data: 2009-02-21 19:00:23
    Od: Tom01 <b...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    Adam Jedrysik / jedrysik.com pisze:
    > A to takie wazne czym?

    Nie ważne czym. Nie ważne również czy ładne, bo to nie było w ogóle
    pytanie, tylko typowy, bezczelny spam reklamujący jakąś stronę.

    --
    Tomasz Jurgielewicz
    Masz problem z kolorem? Wal śmiało!

  • 9. Data: 2009-02-21 19:26:34
    Od: "AdamCCS" <c...@e...pl>

    > A czego nie udalo sie pokazac?
    Właśnie nie wiadomo czego
    bo niewiele widac
    AdamCCS

  • 10. Data: 2009-02-21 20:05:34
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Adam Jedrysik / jedrysik.com" napisał
> [...]
    > komentarz "wyslij na gsm bo telefonem robione"
    > w odniesieniu do grupy, ktora przynajmniej z definicji traktuje

    Czy jest możliwe, że nigdy nie widziałeś innego zdjęcia o podobnej tematyce,
    kompozycji i zbliżonym zastanym świetle, a wyglądającego zupełnie inaczej ?
    Wydaje mi się to niemożliwe ale jednak zadajesz takie pytanie.

    Z D3 w rękach niewłaściwego człowieka pewnie byłoby takie samo.

    adam