  • Data: 2017-01-24 23:13:10
    Temat: Re: LPG szarpie na ciepłym
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 24 Jan 2017 15:24:25 +0100, Trybun napisał(a):

    > Zdaje się że i przepływomierz był sprawdzany. Jednak dzięki za sugestię,
    > będę u mechanika to extra zwrócę jego uwagę na przepływomierz.

    Przepływomierz w IV generacji dokładnie w ten sam sposób odpowiedzialny
    jest za dawkowanie benzyny co i gazu.
    Jeśli problem występuje tylko na gazie, to spokojnie możesz założyć że
    problem jest w instalacji gazowej.

    Z jedynym wyjątkiem, że czasami problem z cewką zapłonową i przewodami
    wysokiego napięcia zacznie nieco szybciej objawiać się na gazie niż na
    benzynie (z powodu wyższej różnicy potencjałów potrzebnej do przebicia
    mieszanki gazu).