  • Data: 2017-01-25 09:39:29
    Temat: Re: LPG szarpie na ciepłym
    Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-01-24 o 19:04, Lewis pisze:

    > Że jak? Każda instalacja 4gen oparta jest o tzw "świnię", sterownik
    > gazowy bierze sygnał z wtrysku benzynowego i na jego podstawie
    > generuje sygnał do wtryskiwaczy gazowych, do tego jeszcze obroty
    > silnika. Sterownik gazu ma kilka map którymi w zależności od kilku
    > zmiennych typu obroty, temp gazu, ciśnienie w kolektorze ciśnienie
    > gazu etc modyfikuje sygnał wtrysku gazowego. Tak więc właśnie ta złota
    > ręka ma ty największy wpływ aby odpowiednio te mapy napisać. Tzw
    > autokalibracja sterownika jest g. warta a niestety z 75% gazowników
> [...]

    Nie wiem czy to 4ta czy inna generacja. Zakładałem gaz coś koło roku
    temu. I odbywało się to ściśle wg programu komputera. Czyli montaż
    instalacji, podłączenie laptopa - wybór w nim marki auta, modelu i
    silnika i dogrywanie parametrów wg istniejącego w laptopie programu.
    Zupełnie niedawno byłem na przeglądzie, bo od jakiegoś czasu więcej
    palił - cały przegląd to wyciągnięcie laptopa i mala korekta wg.
    zainstalowanego w nim programu do obsługi konkretnego auta.

    Nie wiem czy to była fuszera w jego wykonaniu i w moim wypadku poszedł
    na jakąś łatwiznę, ale z tego co widzę to jego zakład cieszy się sporym
    powodzeniem wśród klientów.