  • Data: 2017-01-25 18:36:10
    Temat: Re: LPG szarpie na ciepłym
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-01-25 o 18:22, Trybun pisze:

    > Tak, właśnie BRC. Wiesz, są różne priorytety w kwestii najgorsza,
    > najlepsza. Dla mnie liczyła się przede wszystkim cena, i taką założyłem.
    > Były w ofercie jeszcze tańsze, facet od instalacji szczerze ich nie
    > polecał. I heniek nie heniek, ważne aby było tanio i ekonomicznie. Nikt
    > nie zagwarantuje że droga automatycznie przełoży się na ekonomiczność. A
    > chyba właśnie po to się zakłada gaz, aby było taniej.. W starej Vectrze
    > miałem taką instalację za 1200zł, przez 12 lat użytkowania miała tylko
    > raz butlę wymienioną na nową, a pozostałe elementy nie ruszone nawet
> [...]

    W jakichś wolnossących dupowozach jakoś to się sprawdzało. Mnie
    osobiście na wymioty zbiera jak przyjeżdża Pan benzą z turbo, najpierw
    chce program a później zakłada gaz... JAK NAJTANIEJ. Kij w to, że to nie
    będzie działać ale musi być tanio bo gaz jest przecież po to żeby było
    tanio no nie? No kurwa właśnie nie, gaz zakładamy u fachowca często 2x
    drożeszgo niż panowie kilka km dalej, wówczas to jeździ.
    Przez takich jak najtaniej powstał mit że gaz psuje silniki, non stop są
    jakieś problemy itd...

    Lewis