  • Data: 2017-01-24 19:54:57
    Temat: Re: LPG szarpie na ciepłym
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pojedź do kumatego gazownika, ale naprawdę kumatego, który też wie jak
    > działa silnik spalinowy i jego sterownie a nie gaziarza który tylko
    > wkłada instalacje.
    > W moment Ci to ogarnie.

    Dobra, byłem. Gaziarz odesłał do mechanika, bo stwierdził że komputer co
    prawda nie pokazuje żadnych błędów, obie sondy (przed i za) zwracają
    ruchomy sygnał napięcia ale obie korekty ("trimy" powiedział) stoją na
    0.0% niezależnie co by robić i nie jest w stanie ustalić czy listwa
    zalewa czy co robi i żebym najpierw to rozwiązał.

    Do mechanika podjechałem i się umówiłem, ale marudził że jak jest
    napięcie na sondach i się rusza, to działają, a korekty komputer ma
    tylko najwyżej może ich nie zwracać na OBD "bo tak jest ustawione". I
    żebym poszedł z tym do gazownika :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz