eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyLPG jednak niebezpieczne
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 237

  • 51. Data: 2013-05-12 17:25:30
    Temat: Re: LPG jednak niebezpieczne
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello WOJO,

    Sunday, May 12, 2013, 4:28:48 PM, you wrote:

    >> Wiesz, że pracuje się nad pojemnikami na wodór, ktore
    >> nie są puste. Protony (bo wodór to tyle) wnikają
    >> miedzy siec metalu, a potem się je stamtąd wyjmuje:)
    > Śmiem twierdzić, że atom wodoru składa się nie tylko z protonu...
    > :)

    W metalu (siatce metalicznej) jest gołym protonem.

    --
    Best regards,
    RoMan
    PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
    Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)


  • 52. Data: 2013-05-12 17:32:22
    Temat: Re: LPG jednak niebezpieczne
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello the_foe,

    Sunday, May 12, 2013, 4:53:38 PM, you wrote:

    >>> Ale ładowanie niemal natychmiastowe i sprawnosc rzedu 95%
    >> Raczysz żartować?
    > "Mimo, iż zasobniki nadprzewodnikowe charakteryzują się mniejszą
    > gęstością energii w stosunku do konwencjonalnego akumulatora
    > kwasowo-ołowiowego, jednak zaletą ich jest bardzo duża gęstość mocy,
    > którą można pobrać lub oddać bardzo szybko. Ponadto charakteryzują się
    > wysoką sprawnością, wynikającą z naturalnej przemiany energii pola
    > magnetycznego na energię elektryczną oraz praktycznie nieograniczonym
    > czasem przechowywania energii pola magnetycznego uwarunkowanym jedynie
    > działaniem układu chłodzenia."
    > http://bc.pollub.pl/Content/159

    Dodaj energię konieczną na uzyskanie i utrzymanie temperatury i Twoje
    95% zmienia się w małe ułamki.

    --
    Best regards,
    RoMan
    PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
    Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)


  • 53. Data: 2013-05-12 17:34:03
    Temat: Re: LPG jednak niebezpieczne
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello bartekltg,

    Sunday, May 12, 2013, 5:24:16 PM, you wrote:

    [...]

    > Może to na metr wodoru i tlenu;-)

    Bieżący.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan
    PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
    Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)


  • 54. Data: 2013-05-12 17:35:00
    Temat: Re: LPG jednak niebezpieczne
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    W dniu 2013-05-12 17:34, RoMan Mandziejewicz pisze:
    > Hello bartekltg,
    >
    > Sunday, May 12, 2013, 5:24:16 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    >> Może to na metr wodoru i tlenu;-)
    >
    > Bieżący.

    Metr od dna:)

    pzdr
    bartekltg




  • 55. Data: 2013-05-12 17:40:55
    Temat: Re: LPG jednak niebezpieczne
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Sun, 12 May 2013 17:01:31 +0200, the_foe napisał(a):

    >> Obawiam się, że pewnych granic się nie przeskoczy - musiałbyś mieć
    >> specjalistyczne "składy" energii na stacjach ładowania bo inaczej sieć
    >> energetyczna tego i tak nie uciągnie.
    >
    > he? mógłbyś to rozwinąć, nie wiem o czym mówisz

    Zapewne o tym że taki skład musiałby magazynować tę energię. Poleganie na
    sieci przesyłowej jest zawodne.

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy
    :-D


  • 56. Data: 2013-05-12 18:24:44
    Temat: Re: LPG jednak niebezpieczne
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 12 May 2013 16:46:01 +0200, bartekltg napisał(a):
    > W dniu 2013-05-12 16:28, WOJO pisze:
    >> Śmiem twierdzić, że atom wodoru składa się nie tylko z protonu...
    >
    > Kiedy jest wewnątrz metalu mamy jony wodowu i gaz elektronowy.
    > Dośść dobrze oddzielony. Dlatego też wodór tak łatwo dyfunduje
    > przez metale, jak wejdzie w metal elektron się uwspolnia
    > i jest jedynie malutkim, lekkim wypierdkiem.

    Hel dyfunduje lepiej, a przeciez to samo moglbys napisac o wszystkich
    gazach - czemu tlen czy azot nie dyfunduja tak latwo, jadro i ta jest
    mikroskopijne ?

    Hm, zaraz - czy sie myle odnosnie helu ?

    J.


  • 57. Data: 2013-05-12 18:28:49
    Temat: Re: LPG jednak niebezpieczne
    Od: Nygus <b...@i...pl>

    W dniu 2013-05-12 00:59, t? pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=4M5SDFJercc
    >
    > Niezła z tego LPG podpałka!
    >
    > A ciekawe co będzie, jak te zawory nie zadziałają lub zbiornik zostanie
    > zmiażdżony w wypadku.
    >
    > Ja bym jednak nie chciał wozić takiego palnika w bagażniku.
    >

    Te zawory zapobiegaja zagotowaniu sie cieczy w zbiorniku po czym
    fizycznego rozerwania zbiornika przez pary wrzacej cieczy i eksplozji.
    Jak widac na filmie wlasnie temu zapobiegly. Inne przypadki to juz
    martwi pasazerowie jeszcze przed wybuchem.


  • 58. Data: 2013-05-12 18:39:31
    Temat: Re: LPG jednak niebezpieczne
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello bartekltg,

    Sunday, May 12, 2013, 5:35:00 PM, you wrote:

    >>> Może to na metr wodoru i tlenu;-)
    >> Bieżący.
    > Metr od dna:)

    Ale w dół.

    --
    Best regards,
    RoMan
    PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
    Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)


  • 59. Data: 2013-05-12 18:41:08
    Temat: Re: LPG jednak niebezpieczne
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2013-05-12 17:32, RoMan Mandziejewicz pisze:
    > Hello the_foe,
    >
    > Sunday, May 12, 2013, 4:53:38 PM, you wrote:
    >
    >>>> Ale ładowanie niemal natychmiastowe i sprawnosc rzedu 95%
    >>> Raczysz żartować?
    >> "Mimo, iż zasobniki nadprzewodnikowe charakteryzują się mniejszą
    >> gęstością energii w stosunku do konwencjonalnego akumulatora
    >> kwasowo-ołowiowego, jednak zaletą ich jest bardzo duża gęstość mocy,
    >> którą można pobrać lub oddać bardzo szybko. Ponadto charakteryzują się
    >> wysoką sprawnością, wynikającą z naturalnej przemiany energii pola
    >> magnetycznego na energię elektryczną oraz praktycznie nieograniczonym
    >> czasem przechowywania energii pola magnetycznego uwarunkowanym jedynie
    >> działaniem układu chłodzenia."
    >> http://bc.pollub.pl/Content/159
    >
    > Dodaj energię konieczną na uzyskanie i utrzymanie temperatury i Twoje
    > 95% zmienia się w małe ułamki.
    >
    mylisz pojecia.taki naukowy mini-SMES zuzywa ok 40kW na uklad
    chlodzenia, jego pojemnosc to ok 2MJ energii i szczytowej mocy 88kW. Bez
    zewnetrznego zasilania system chłodzenia wyczerpie całą pojemnosc po 50
    sek. Jednak w trybie ciągłym uzyskuje ponad 50% sprawnosc. Duze SMESy
    stosowane jako prototypy elektrowni szczytowych osiagaja skutecznosc
    rzedu 90% (z chłodzeniem).
    W samochodzie problemem byłby postój bo wtedy system i tak pobierałby
    energie. Czesciowym rozwiazaniem byłoby "dotankowywanie" cieklego azotu.
    tak czy siak w samochodach sie to nei sprawdzi, byc moze w tramwajach
    czy trolejbusach (oszczednosci na trakcji energetycznej

    --
    @foe_pl


  • 60. Data: 2013-05-12 18:45:17
    Temat: Re: LPG jednak niebezpieczne
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    W dniu 2013-05-12 18:39, RoMan Mandziejewicz pisze:
    > Hello bartekltg,
    >
    > Sunday, May 12, 2013, 5:35:00 PM, you wrote:
    >
    >>>> Może to na metr wodoru i tlenu;-)
    >>> Bieżący.
    >> Metr od dna:)
    >
    > Ale w dół.

    A jak to zapuka od spodu?

    pzdr
    bartekltg


strony : 1 ... 5 . [ 6 ] . 7 ... 20 ... 24


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: