  • 1. Data: 2013-05-11 16:41:41
    Temat: Dlaczego Lubliny gwiżdżą?
    Od: Staszek Sosenko <s...@...sigu>

    Odnoszę wrażenie, że 90% z nich tak ma. Czemu?

    --
    # Staszek Sosenko - Cesarsko-Królewskie Miasto Kraków #
    # 4 kółka: '96 Citroen ZX 1.4 #

  • 2. Data: 2013-05-11 17:17:30
    Temat: Re: Dlaczego Lubliny gwiżdżą?
    Od: scobowski <s...@i...pl>

    W dniu 2013-05-11 16:41, Staszek Sosenko pisze:
    > Odnoszę wrażenie, że 90% z nich tak ma. Czemu?

    W audi mają specjalny dział "kompozytorów" od wydechów - żeby brzmiały
    właściwie. Jak nie wyrabiają, to idą w ślady BMW i dokładają w kabinie
    głośnik, udający rasowy dźwięk silnika.

    Może w lublinie podobnie? :D
    Chociaż raczej uważam, że ktoś na etapie prototypu miał w dupie, że
    zaadaptowane tłumiki od żuka? gwiżdżą sobie w nowej konfiguracji.
    Duże fiaty też gwizdały - może za młody jesteś, żeby pamiętać.

  • 3. Data: 2013-05-11 17:21:10
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "scobowski" <s...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zaadaptowane tłumiki od żuka? gwiżdżą sobie w nowej konfiguracji.
    > Duże fiaty też gwizdały - może za młody jesteś, żeby pamiętać.

    mi sie wydaje ze to turbiny im gwizdza, mam wolnossacego i nie gwizdze :(

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl

  • 4. Data: 2013-05-11 17:27:38
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** tck pisze tak:

    > mi sie wydaje ze to turbiny im gwizdza, mam wolnossacego i nie
    > gwizdze :(

    to już wiem dlaczego mój miał piękny ciepły gang ;)

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 5. Data: 2013-05-11 18:22:44
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2013-05-11 16:41, Staszek Sosenko pisze:
    > Odnoszę wrażenie, że 90% z nich tak ma. Czemu?

    Może ze strachu? Jak szybko jeździsz?
    ;)

    --
    Irokez

  • 6. Data: 2013-05-11 18:52:55
    Od: Staszek Sosenko <s...@...sigu>

    W dniu 2013-05-11 18:22, Irokez pisze:

    > Może ze strachu? Jak szybko jeździsz?
    > ;)

    Po mieście 160 nie przekraczam ;)

  • 7. Data: 2013-05-11 19:15:46
    Od: tá´Ź

    Staszek Sosenko wrote:

    > Odnoszę wrażenie, że 90% z nich tak ma. Czemu?

    Mój Polonez Truck Roy gwiżdże z radości gdy zaleję go benzyną V-Power
    Racing za sprawą której zyskuje aż 10 dodatkowych Cavallinów! Może Lublin
    ma podobnie?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 8. Data: 2013-05-29 22:27:59
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

    Użytkownik "Staszek Sosenko" <s...@...sigu> napisał w wiadomości
    > Odnoszę wrażenie, że 90% z nich tak ma. Czemu?

    miałem wolnossącego i nic nie gwizdało. Może to turbo?