  • Data: 2014-06-12 01:05:52
    Temat: Re: LG L9 - Reorganizacja procesów
    Od: Krystek <s...@k...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-06-11 21:30, Janusz Wo pisze:
    > Mam telefon LG L9 od ok. 2 lat. Byłem bardzo z niego zadowolony. Od
    > miesiąca zaczęły się jednak kłopoty. Gdy chcę zadzwonić gdzieś, pojawia
    > się po wybraniu numeru napis "Reorganizacja procesów wewnętrznych.
    > Proszę spróbować za chwilę." Mogę gdziekolwiek zadzwonić dopiero po
    > kilku próbach. Na dodatek znajomi zaczęli mi mówić, że często jestem
    > niedostępny, a to nie jest prawda. Nie dostaję wtedy też powiadomień, że
    > ktoś do mnie dzwonił w tym czasie. Jestem w orange, mam zaktualizowany
    > firmware do najnowszego oficjalnego.
    > I pytam: O co tu chodzi? Wkurzony jestem dość.

    Czy masz w nim wiele zainstalowanych aplikacji? Czy używasz telefonu w
    momencie, gdy nie dzwonisz z niego (np. do Internetu, do słuchania
    muzyki)? I czy masz włączone cały czas połączenie z Internetem? Jeśli
    masz uruchomione programy typu FB, poczta i Foursquare (one są często
    włączone w tle, gdy system potwierdza, że jest łączność z Internetem) to
    może zaczyna brakować pamięci i system musi porządkować nieaktywne
    aplikacje zamykając je? Stąd te komunikaty. Może kiedyś miałeś mniej
    programów i system jeszcze się wyrabiał. A teraz już nie daje rady.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/