  • Data: 2014-06-11 21:30:55
    Temat: LG L9 - Reorganizacja procesów
    Od: Janusz Wo <jannus_tl@taki_gaz.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Mam telefon LG L9 od ok. 2 lat. Byłem bardzo z niego zadowolony. Od
    miesiąca zaczęły się jednak kłopoty. Gdy chcę zadzwonić gdzieś, pojawia
    się po wybraniu numeru napis "Reorganizacja procesów wewnętrznych.
    Proszę spróbować za chwilę." Mogę gdziekolwiek zadzwonić dopiero po
    kilku próbach. Na dodatek znajomi zaczęli mi mówić, że często jestem
    niedostępny, a to nie jest prawda. Nie dostaję wtedy też powiadomień, że
    ktoś do mnie dzwonił w tym czasie. Jestem w orange, mam zaktualizowany
    firmware do najnowszego oficjalnego.
    I pytam: O co tu chodzi? Wkurzony jestem dość.
    Dzięki za pomoc z góry - Janusz Wo