  • 61. Data: 2011-09-23 15:06:10
    Temat: Re: Kwiat paproci dziś widziałem
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 22.09.2011 17:17, Shrek pisze:

    > To zależy - jak podpiszą oświadczenie, to o co się pieklić - niby
    > kłopot, ale normalna rzecz, że czasem się blacha obetrze - po to
    > ubeczpiezenia są i tragedii nie ma. (tak wiem, Lawa nie podpisze, i
    > będzie twierdził, że próbowałem popełnić morderstwo jadąc swoim pasem).

    Bądź łaskaw nie imputować mi swoich pijackich urojeń.

  • 62. Data: 2011-09-23 15:28:44
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <t...@s...won>

    On 2011-09-23 01:02, Dman-666 wrote:
    > Tak se patrze i patrze jak Marcin 'Yans' Bazarnik nawija makaron na
    > uszy:

    > Drogi Yans,
    > to bylo jakies sedno? Pominalem chyba jakos...starzeje sie...
    >
    > Motocykl wg mnie jest pojazdem, ktory raczej powinien wykorzytywac takie
    > mozliwosci a nie siedziec na Twoim ogonie i grzecznie czekac na zmiane
    > swiatel.

    I git. Niech robi to jednak tak aby nie nerażać innych na "koszty" jego
    postępowania.

    - Niech przejedzie wtedy kiedy ma wystarczająco bezpieczny odstęp.
    - Jak już zajął pole position to niech ruszy żwawo.
    - Jak widzi, że ktoś przed nim jedzie żwawo to nie wpycha mu się przed
    maskę na siłę po to
    aby później się wlec - szczególnie w trasie np. przed sekcją zakrętów.
    - I niech murwa kadź nauczą się w końcu używać kierunkowskazów!

    > A chocby ta:
    > <cycat>
    > To maja gdzieś czy ruszą od razu
    > czy po X sekundach - conajwyżej przejadą jeden-dwa samochody mniej.
    > Jak w końcu zamontuję rejestrator to przedstawię stosowne dowody.
    > </cycat>

    Zawsze cytujesz wyrwne z kontekstu, tak aby wyszło na Twoje ? Było
    wyraźnie napisane:

    "Tych co widuje na codziennej trasie nie ma zbyt wielu ogólnie" ...
    "Przeważnie jak już staną jako pierwsi to mają gdzieś czy ruszą od razu
    czy po X sekundach -
    conajwyżej przejadą jeden-dwa samochody mniej. "

    Jasno widać o kim piszę.

    > A jakby tak statystycznie do tego podejsc to bylbys w glebokiej dupie
    > IMO...nie mowie o statystyce Twojego skrzyzowania o ktorym pisales.
    > Niestety, ale badania reprezentatywne przeprowadzone na grupie 1 (twojo)
    > osobowej to czysta demagogia.
    >
    > Dla mnie wynika z Twoich wypowiedzi uogolnienie, ze jak juz motocyklista
    > to:
    >
    > -wcisnie sie na pierwszego na swiatlach
    > -mina wieki zanim zapnie pierwszy bieg
    > -pogada z drugim i wkurwi, ze ty nie masz takich relacji z kierowca auta
    > obok

    To masz chyba problem ze zrozumieniem. Ja chciałbym aby było tak pięknie
    jak w teorii.

    > -jak juz tuszy (no wreszcie!) to i tak bestialsko zdeklasuje wszystkich
    > ruszajacych spod swiatel (jak mogl kanalia jedna!)

    Cieszyłbym sie gdyby tak zawsze było.

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 63. Data: 2011-09-23 17:08:27
    Od: Dman-666 <d...@t...o2.pl>

    Tak se patrze i patrze jak Marcin 'Yans' Bazarnik nawija makaron na
    uszy:

    > Niedorajdy mają się jedynie nie przepychać aby następnie innym utrudniać
    > życie. Rozumiesz ?

    Rozumiem, ze nierozumiesz. Niby gdzie maja sie nauczyc przepychac?

    --
    Dman-666
    6A13 z bombom LPG, Stolec

  • 64. Data: 2011-09-23 17:18:27
    Od: Dman-666 <d...@t...o2.pl>

    Tak se patrze i patrze jak Marcin 'Yans' Bazarnik nawija makaron na
    uszy:

    > I git. Niech robi to jednak tak aby nie nerażać innych na "koszty" jego
    > postępowania.

    Koszty? Czy ty aby z Krakowa jestes na pewno? ;>

    > - Niech przejedzie wtedy kiedy ma wystarczająco bezpieczny odstęp.

    Nikt tego nie reguluje ustawowo. Przykro mi.

    > - Jak już zajął pole position to niech ruszy żwawo.

    W wiekszosci przypadkow tak jest.

    > - Jak widzi, że ktoś przed nim jedzie żwawo to nie wpycha mu się przed
    > maskę na siłę po to
    > aby później się wlec - szczególnie w trasie np. przed sekcją zakrętów.

    Bezdura...polecam archiwum...okres okolo misiaca temu-walkowane bylo.

    > - I niech murwa kadź nauczą się w końcu używać kierunkowskazów!

    Swiadomi uzytkownicy uzywaja....niemanie migaczy dotyczy tak samo aut jak i
    motocykli.
    <ziew>

    > To masz chyba problem ze zrozumieniem. Ja chciałbym aby było tak
    > pięknie jak w teorii.

    po '45 zeszlego stulecia mialo byc idealnie teoretycznie i pod linijke
    ;)
    No i wyszla sraka...

    BTW: niechcialbym Cie spotkac na drodze...jestes potencjalnym
    zagrozeniem ;)

    --
    Dman-666
    6A13 z bombom LPG, Stolec

  • 65. Data: 2011-09-23 17:33:36
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-09-23 12:57, Marcin 'Yans' Bazarnik wrote:

    > Bzdura. W Krakowie zdecydowanie najpierw mozolne ruszanie, a jak się
    > zbliża zmiana świateł, albo zapali żółte to nagle wszyscy dają w
    > palnik... część mistrzów przejeżdża również na czerwonym. I tak jest
    > prawie na każdej zmianie świateł...

    Kraków to specyficzne miasto. Tam jazdę na suwak kończączym się pasem
    uważają za skrajne chamstwo:P

    > Najwyraźniej się nie zrozumieliśmy. MZ ci co zapierdalają poza korkami,
    > w korku też jada raczej szybciej od tych nie zapierdalaczy... bardziej
    > też im zależy na staniu na pole-position - bo mogą więcej zapierdalać.

    NIe wydaje mi się - jak jest luźno to zapiedralalają jak chcą, w korku
    to tak jak warunki pozwalają, a te pozwalają mniej niż nawet najmniej
    odważny z motocyklistów by chciał:P

    > Zależy. Ja często widzę przed zakrętem... i cąły zakręt trzeba się wlec
    > za takim ;-)

    W mieście to może raz się welokłem za motorem (nie licząc tych z "L").

    Shrek.

  • 66. Data: 2011-09-23 17:36:43
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <t...@s...won>

    On 2011-09-23 17:08, Dman-666 wrote:
    > Tak se patrze i patrze jak Marcin 'Yans' Bazarnik nawija makaron na
    > uszy:

    > Rozumiem, ze nierozumiesz. Niby gdzie maja sie nauczyc przepychac?

    Najpierw mają się nauczyć jeździć. Ponieważ, jak się już umiejętności
    ma, to jazda pomiędzy
    samochodami to nie jest rzecz której trzeba się specjalnie uczyć.

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 67. Data: 2011-09-23 17:51:44
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <t...@s...won>

    On 2011-09-23 17:18, Dman-666 wrote:
    > Tak se patrze i patrze jak Marcin 'Yans' Bazarnik nawija makaron na
    > uszy:

    > takie

    > Koszty? Czy ty aby z Krakowa jestes na pewno? ;>

    LOL. Powinieneś już wiedzieć co miałem na myśli :-)

    > Nikt tego nie reguluje ustawowo. Przykro mi.

    Widać zatem, że taki przepis _JEST_ niezbędny, ponieważ z mojego na
    rozsądek nie ma co liczyć.

    > W wiekszosci przypadkow tak jest.

    Być może.

    > Bezdura...polecam archiwum...

    To Twoje zdanie. Ponieważ ja nie mam na myśli: przeciętny samochód vs
    przeciętny motor, tylko
    moje samochody vs przeciętny motor. Nie po to spędzałem czas nad
    zawieszeniem i geometrią aby było inaczej (o oponach taktownie nie
    wspominam).

    > okres okolo misiaca temu-walkowane bylo.

    Nie chce mi się szukać. Podaj temat albo id, to może przejrzę.

> [...]
    > ;)
    > No i wyszla sraka...
    >
    > BTW: niechcialbym Cie spotkac na drodze...jestes potencjalnym

    ROTFL :-) Ja się wypowiem jak za/z Tobą pojadę.

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 68. Data: 2011-09-24 02:44:54
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 22.09.2011 Marcin 'Yans' Bazarnik <t...@s...won> napisał/a:

    > MZ niestety często tak. Ponieważ gość w samochodzie zamiast czekać na
    > światło, czeka na motocyklistę - opóźnienia się sumują.

    A teraz pomyśl ile razy dziennie autem stajesz na pp, no chyba że jesteś
    jednym z tych co przed każdym czerwonym gnają do końca, lawirując między
    zwalniającymi żeby zdobyć pp. Skąd w ogóle się biorą motocykle przed
    tobą? Jeśli dojadą po autach to przecież staną na linii między autami,
    w żaden sposób nie blokując twojego startu.
    Nikt też przy zdrowych zmysłach nie pojedzie na motocyklu na
    czerwono-żółtym. Gdy się takie zapala, to patrzę czy ktoś autem nie
    leci na bardzo dojrzałym zielonym. Jeśli nie, to równo z zielonym mnie
    nie ma, i tyle.
    Ale jak dojedziesz do chopera, czy innego turysty lub skutera który
    jedzie z autami, to zwykle rusza jak auta, lepiej lub gorzej.
    Jeżdżę codziennie po mieście autem lub motocyklem i jakoś zwykle
    największe problemy z ruszeniem mają ci którzy walczą o pp.
    Najgłupsze jest zwykle to że często gdy nie ma korka, to na kolejnych
    światłach nie stałby nikt, gdyby nie szybcy inaczej, którzy muszą być
    pierwsi na kolejnym czerwonym i właśnie skończyli panicznie hamować gdy
    zapala się żółte pod czerwonym.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 69. Data: 2011-09-26 13:12:45
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <t...@s...won>

    On 2011-09-26 13:17, Dman-666 wrote:
    > Tak se patrze i patrze jak Marcin 'Yans' Bazarnik nawija makaron na
    > uszy:

    > Rozumiem, ze Ty juz miales umietnosci jak dostales oficjalne pozwolenie
    > od WORD.
    > Ot demagog!

    Chyba nie zrozumiałeś tego, co napisałem.

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 70. Data: 2011-09-26 13:17:40