  • 71. Data: 2011-09-26 13:22:25
    Temat: Re: Kwiat paproci dziś widziałem
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Dman-666" <d...@t...o2.pl> napisał w
    wiadomości news:

    > Rozumiem, ze Ty juz miales umietnosci jak dostales oficjalne pozwolenie
    > od WORD.
    > Ot demagog!

    Ale naprawdę nie rozumiesz przekazu, czy jaja sobie robisz z czytających?

  • 72. Data: 2011-09-26 13:24:02
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-09-26, Dman-666 <d...@t...o2.pl> wrote:

    > Rozumiem, ze Ty juz miales umietnosci jak dostales oficjalne pozwolenie
    > od WORD.
    > Ot demagog!

    Nauczyc sie trzeba poslugiwac motocyklem przy malych predkosciach,
    czyli placyk, placyk, placyk - slalomy, osemki, itepe. A przywykniecie
    do kanionowych realiow zajmuje wtedy pare dni.

    Osobiscie krew mnie zalewa jak widze w korku niedorajde miotajacego sie
    i odpychajacego nogami jak na hulajnodze, tak zaabsorbowanego swoim
    przepychaniem sie, ze nie widzi za nim kolejki 5 motocykli...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 73. Data: 2011-10-03 14:43:58
    Od: Dman-666 <d...@t...o2.pl>

    Tak se patrze i patrze jak Marcin 'Yans' Bazarnik nawija makaron na
    uszy:

    > Chyba nie zrozumiałeś tego, co napisałem.

    To jeszcze raz...rozumiem, ze ktos mialby pojsc na kurs np doskonalenie
    techniki jazdy i dopiero potem jak ma juz umiejetnosci moze zaczac
    jezdzic miedzy autami?
    No wez i wytlumacz ciemnemu (czyli mnie) gdziez oni maja sie naumiec
    jesli nie na drodze publicznej ;)

    --
    Dman-666
    6A13 z bombom LPG, Stolec