    From: Shrek <u...@d...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kwiat paproci dziś widziałem
    Date: Fri, 23 Sep 2011 17:33:36 +0200

    On 2011-09-23 12:57, Marcin 'Yans' Bazarnik wrote:

    > Bzdura. W Krakowie zdecydowanie najpierw mozolne ruszanie, a jak się
    > zbliża zmiana świateł, albo zapali żółte to nagle wszyscy dają w
    > palnik... część mistrzów przejeżdża również na czerwonym. I tak jest
    > prawie na każdej zmianie świateł...

    Kraków to specyficzne miasto. Tam jazdę na suwak kończączym się pasem
    uważają za skrajne chamstwo:P

    > Najwyraźniej się nie zrozumieliśmy. MZ ci co zapierdalają poza korkami,
    > w korku też jada raczej szybciej od tych nie zapierdalaczy... bardziej
    > też im zależy na staniu na pole-position - bo mogą więcej zapierdalać.

    NIe wydaje mi się - jak jest luźno to zapiedralalają jak chcą, w korku
    to tak jak warunki pozwalają, a te pozwalają mniej niż nawet najmniej
    odważny z motocyklistów by chciał:P

    > Zależy. Ja często widzę przed zakrętem... i cąły zakręt trzeba się wlec
    > za takim ;-)

    W mieście to może raz się welokłem za motorem (nie licząc tych z "L").

    Shrek.