    Date: Sun, 01 Dec 2013 16:53:49 +0100
    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kurs - prawo jazdy

    W dniu 2013-12-01 16:27, Zbyszek9 pisze:

    > W 1986 roku zdawałem jako tzw " eksternista " w Wa-wie w ośrodku
    > szkolenia kierowców na ul Kickiego . Zdałem za pierwszym podejściem
    > nie mając żadnych znajomości ani nie wręczałem żadnych datków .
    > ...ale to były inne czasy ...

    Wtedy wiele rzeczy było 'normalniej' niż teraz i wiele też było
    'normalnych inaczej'. W obecnej rzeczywistości póki nie będzie
    możliwości jazdy z kimś z PJ (bez oficjalnego kursu) to egzamin
    eksternistyczny nie ma racji bytu, skoro oficjalnie bez PJ nie ma
    możliwości jazdy po drodze publicznej. Co innego, gdyby taką
    wprowadzona po np. zdaniu egzaminu teoretycznego (a do tego
    kursy potrzebne nie są).