  • Data: 2013-12-01 19:55:51
    Temat: Re: Kurs - prawo jazdy
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-12-01 19:16, J.F. pisze:

    > Ty bys nie rozpoznal ironii, nawet gdyby podeszla i kopnela cie w ...

    LOL, ironii. Coś bym Ci napisał, ale sobie daruję. Inna sprawa, że
    może jesteś nieświadom pewnych rozwiązań - to co zaproponowałeś
    'ironicznie' jest stosowane względnie w podobnym kształcie chyba
    w Belgii.

    > Przeciwko eksternistom nic nie mam. Sam zdawalem teorie
    > eksternistycznie.

    Ty się nie potrafisz zdecydować i w zależności od chwili będziesz
    pisał sprzeczne zdania - na potrzebę chwili. Nawet jak zapytać
    konkretnie to nie można się spodziewać konkretnej odpowiedzi.
    Takie bredzenie dla zasady, choć są fragmenty, w których jesteś
    stały...

    > Ale gdzie mialby sie praktyki nauczyc to nie wiem. Bo wypuscic mlodego
    > na ulice z tatusiem to troche strach.

    O, kolejna ironia, a może nie zrozumiałem?

    > I wiem z praktyki do czego sie przydaje instruktor z drugim pedalem
    > hamulca oraz umiejetnoscia chwycenia kierownicy.

    LOL - skąd możesz mieć praktykę w tej materii? Jesteś instruktorem,
    a może nie przeczytałeś tego co napisałem wcześniej?

    > Sa chyba i ogolnopolskie :-)

    Piszesz teoretycznie o konferencjach? Tak, są i wynika z nich dokładnie
    to co napisałem powyżej. WORD-y już nie są ogólnopolskie tylko
    regionalne.

    > Ale skad sie masz o tym dowiedziec przed pierwsza lekcja ?

    Z doświadczenia, w końcu nie każdy musi to robić i nie jest to zbyt
    łatwe zajęcie. Masz wątpliwości to nie wpuszczasz za kółko i już
    - jak napisałem, wypad do szkółki i zbieranie kasy...

    > Zakladam ze OC bedzie dzialalo, jesli sie to dopusci.
    > Tylko czy dopuszczac ?

    Jak będzie działało to zapewne będą stosowne dopłaty. W polisie
    są stosowne punkty.

    > Ale co - na sobie mam sprobowac, czy w ramach zlosliwosci zaplacic
    > dzieciom za kurs po niemiecku czy czesku ?

    Spróbuj, forma dowolna.

    > To widac inna sprawa.

    Raczej nie.

    > I jaki byl wyrok ?

    To Ty mi napisz - o to właśnie pytam

    ^^^^^^^^^^

    > I co - policji/prokuratorowi sie poskarzysz ? :-P

    Moja osoba nie ma tutaj nic do rzeczy.

    > Zreszta zarzuty w zasadzie zasadne.

    W stosunku do "dopisujących" jak najbardziej.

    > Cos tam odbyl.

    Nie coś tam, a szkolenie zgodne z wymaganiami.

    > Ale skoro ta ustawa jasno mowi o wymogach dla
    > instruktorow, to widac szkolenie nie bylo takie jak trzeba.

    Kursant raczej nie był winien uchybieniom formalnym...