  • Data: 2013-12-01 18:03:45
    Temat: Re: Kurs - prawo jazdy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 01 Dec 2013 17:25:06 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

    > Zapis jest w zasadzie logiczny i uzasadniony, skoro nie ma możliwości
    > jazdy bez PJ po drogach publicznych (oczywiście zgodnie z prawem).
    > Pomijam chwilowo patologię z tym związaną.

    > Tak, to pewnie będzie np. Twój głos - już o tym pisałeś. Sami

    Moj ? A skad te pomysly ?

    > instruktorzy są/bywają różni w ocenach poprawnego zachowania np. na
    > rondach :P

    Ale instruktorzy maja konferencje z egzaminatorami, a taki eksternista
    to skad ma sie nauczyc poprawnie ? :-P

    > Ja tam nie mam wątpliwości, że jazda z rozsądnym (a nawet nierozsądnym)
    > człowiekiem z PJ nie spowoduje pogorszenia kwalifikacji osób jeżdżących
    > po drogach. Wręcz bym stwierdził, że może to wyjść na korzyść polskim
    > kierowcom.

    W dalszej czesci nauki to sie zgodze, ale w poczatkowej ?
    Taki przygodny instruktor ma kwalifikacje aby zahamowac za kursanta ?
    A jak ma to zrobic, w zwyklym samochodzie ?

    > Nie sadzę by był z tym specjalny problem - w sensie przystąpienia do
    > egzaminu na podstawie takiego zaświadczenia, choć pewnie praktykowane
    > to nie jest.

    Problemu IMO nie bedzie zadnego - szkola nie wpisana do rejestru
    wojewody, wiec urzad wniosek odrzuca :-)

    > Piszesz o patologii i do tego mało konkretnie - masz link do

    Bo to juz troche lat minelo. Ale przepisy te same lub bardzo podobne.

    > wyroku w sprawie szkoły "Marka K."? Bo, wiesz, to co podają
    > gazety można sobie dla rozrywki poczytać. Poza tym jak sobie
    > wyobrażasz naciski "policji i prokuratury" na prezydenta
    > Legnicy? To podchodzi po różne artykuły K.K.

    "Wzywa sie obywatela przedydenta do osobistego stawienia i zlozenia
    wyjasnien w sprawie niedopelnienia obowiazkow ...".
    A jak sie bedzie stawial, to dopisze poswiadczenie nieprawdy i
    wspoludzial w przestepstwie :-)

    > Kolejna kwestia
    > to ta, że od decyzji administracyjnej jest możliwość stosownego
    > odwołania itd.

    Pierwsze odwolanie nic nie da, bo je rozpatruje tenze prezydent.
    Drugie byc moze ... ale wtedy sie moze skonczyc na trzecim w sadzie.
    A sad ... kto wie. Ustawa w koncu jasno mowi, ze kierowca ma odbyc
    szkolenie.

    J.