  • Data: 2013-12-01 21:09:05
    Temat: Re: Kurs - prawo jazdy
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-12-01 20:40, J.F. pisze:

    > Nie, to szczera opinia.

    To może się jednak zdecyduj.

    > Bylem kursantem.

    No tak, do takich to pewnie ten super "pedał" jest potrzebny:P

    > <ironia> To jak ma sie nauczyc ktos sam ? </>

    Dokładnie tak jak jest w przepisach. Skoro instruktorzy mają różne
    zdania, to ten uczący się sam będzie miał zdanie zbieżne z częścią
    instruktorów, co zresztą widać nawet na pms.

    > A skad mozesz miec doswiadczenie ?

    Z doświadczenia, psychologii itd.

    > Badz jednak pewny ze wielu bedzie probowalo.

    To szybko zrezygnują.

    > A panstwo jest od tego aby to zablokowac, jesli zbyt ryzykowne.

    Wiesz, napiszę dość przewrotnie, że państwo tak naprawdę
    nie powinno być aż tak opiekuńcze, a Ty nie masz żadnych danych
    by twierdzić, że szkolenie z powiedzmy "moimi" założeniami jest
    bardziej ryzykowne. W niektórych krajach takie rozwiązania są
    stosowane i jakoś ludzie żyją nie ma armagiedonu.

    > A jednak tak - tamta sprawa byla znacznie starsza.

    Wątpię. Gdyby tak było to byś znał rozwiązanie finalne.

    > Tej to nie znam. Ale tu masz trzecia:
    > http://interia360.pl/polska/artykul/kierowcy-ofiaram
    i-falszywego-instruktora-czyli-kolejny-absurd-polski
    ego-prawa,64679

    Grzebać po internecie to każdy potrafi - napisz jak wyglądały dalej
    kwestie odwołań od decyzji starosty.

    > trzeba odbyc wlasciwe szkolenie i zdac egzamin ? Trzeba.
    > Odbyli ? Nie odbyli. Maja PJ ? Nie powinni miec.

    Odbyli właściwe szkolenia. Państwowy egzaminy zdali z wynikiem
    pozytywnym? Zdali. Wydanie PJ jest tylko decyzją administracyjną.

    > Prezydent o tym wie i nie cofa ? to poswiadcza nieprawde.

    Tak?

    > A czemu nie cofa ? Pewnie wspoldziala z oszustem. Trzeba sprawdzic
    > powiazania ...

    Tak, to są twoje standardowe teorie spiskowe. Wrzuć choć jedną sprawę,
    w której z takich przyczyn cofnięto PJ i uprawnienia kierowcy i on się
    od tego odwołał. Poczekam.

    > Jak juz piszesz o wymaganiach, to nie, nie byly spelnione.

    Były.

    > Trudno to nazwac tylko uchybieniem.

    Cóż, to jest uchybienie formalne.

    > Ale owszem, kursant nie byl winny, prezydent tez tak to rozumial ...
    > tym niemniej w Legnicy od lat zalatwia sie to jak wyzej.

    Co się załatwia? Już pisałem - pokaż mi decyzje o odebraniu uprawnień,
    zatrzymaniu PJ i historię odwołania od takiej decyzji.

    > Ad meritum - obecnie kurs jest obowiazkowy.

    Dopiero teraz się obudziłeś? Od dawna tak jest.