  • Data: 2013-12-01 20:40:19
    Temat: Re: Kurs - prawo jazdy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 01 Dec 2013 19:55:51 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

    > O, kolejna ironia, a może nie zrozumiałem?

    Nie, to szczera opinia.

    > LOL - skąd możesz mieć praktykę w tej materii? Jesteś instruktorem,
    > a może nie przeczytałeś tego co napisałem wcześniej?

    Bylem kursantem.

    > Piszesz teoretycznie o konferencjach? Tak, są i wynika z nich dokładnie
    > to co napisałem powyżej. WORD-y już nie są ogólnopolskie tylko
    > regionalne.

    <ironia> To jak ma sie nauczyc ktos sam ? </>

    > Z doświadczenia,

    A skad mozesz miec doswiadczenie ?

    > w końcu nie każdy musi to robić i nie jest to zbyt
    > łatwe zajęcie. Masz wątpliwości to nie wpuszczasz za kółko i już
    > - jak napisałem, wypad do szkółki i zbieranie kasy...

    Badz jednak pewny ze wielu bedzie probowalo.
    A panstwo jest od tego aby to zablokowac, jesli zbyt ryzykowne.

    W koncu - po co jakies limity predkosci, niech kazdy jedzie tyle ile
    jest bezpiecznie :-P

    > Raczej nie.

    A jednak tak - tamta sprawa byla znacznie starsza.

    > To Ty mi napisz - o to właśnie pytam

    Tej to nie znam. Ale tu masz trzecia:
    http://interia360.pl/polska/artykul/kierowcy-ofiaram
    i-falszywego-instruktora-czyli-kolejny-absurd-polski
    ego-prawa,64679

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^^^
    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Moja osoba nie ma tutaj nic do rzeczy.

    > W stosunku do "dopisujących" jak najbardziej.

    trzeba odbyc wlasciwe szkolenie i zdac egzamin ? Trzeba.
    Odbyli ? Nie odbyli. Maja PJ ? Nie powinni miec.
    Prezydent o tym wie i nie cofa ? to poswiadcza nieprawde.

    A czemu nie cofa ? Pewnie wspoldziala z oszustem. Trzeba sprawdzic
    powiazania ...

    > Nie coś tam, a szkolenie zgodne z wymaganiami.

    Jak juz piszesz o wymaganiach, to nie, nie byly spelnione.

    > Kursant raczej nie był winien uchybieniom formalnym...

    Trudno to nazwac tylko uchybieniem.
    Ale owszem, kursant nie byl winny, prezydent tez tak to rozumial ...
    tym niemniej w Legnicy od lat zalatwia sie to jak wyzej.

    Ad meritum - obecnie kurs jest obowiazkowy.

    J.