  • Data: 2013-12-01 19:16:29
    Temat: Re: Kurs - prawo jazdy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 01 Dec 2013 18:32:30 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

    > Nawet nie muszę daleko sięgać do archiwum:
    > "Jesli juz to powiedzmy 10h praktyki z instruktorem, zdanie teorii, i
    > potem mozna sie doszkalac z rodzicami."
    > No i całokształt twoich wypowiedzi w tej materii.

    Ty bys nie rozpoznal ironii, nawet gdyby podeszla i kopnela cie w ...

    Przeciwko eksternistom nic nie mam. Sam zdawalem teorie
    eksternistycznie.
    Ale gdzie mialby sie praktyki nauczyc to nie wiem. Bo wypuscic mlodego
    na ulice z tatusiem to troche strach.
    I wiem z praktyki do czego sie przydaje instruktor z drugim pedalem
    hamulca oraz umiejetnoscia chwycenia kierownicy.

    > Co zazwyczaj do niczego nie prowadzi i inaczej się zdaje w W-wie, a
    > inaczej w Łodzi.

    Sa chyba i ogolnopolskie :-)

    > W kontekście tego jak uczą różni instruktorzy, to właśnie od rozsądnego
    > ojca na przykład. Gorzej się raczej nie nauczy.

    Ale ojciec z Lodzi czy z Warszawy ?

    Ja sie domagam jasnych przepisow.

    > Niech młody hamuje, a jak się do młodego nie ma zaufania to się go
    > nie szkoli. Wypad do szkółki.

    Ale skad sie masz o tym dowiedziec przed pierwsza lekcja ?

    > Wypadek z winy takiego młodego jest
    > kosztowny i ciężko powiedzieć jakie mógłby mieć konsekwencje
    > finansowe. Kierowca bez uprawnień - wiesz jak jest z OC?

    Zakladam ze OC bedzie dzialalo, jesli sie to dopusci.
    Tylko czy dopuszczac ?

    > Ręczny,

    Czesto slaby. A komu sie bedzie chcialo naprawic ?
    Chyba ze jeszcze wpis w dowodzie od diagnosty "dopuszczony do
    rodzinnej nauki jazdy".

    > kotwica, teleportacja.

    Zademonstrujesz, to moze zmienie zdanie :-P

    > Warto spróbować.

    Ale co - na sobie mam sprobowac, czy w ramach zlosliwosci zaplacic
    dzieciom za kurs po niemiecku czy czesku ?

    > Bajek to mi nie opowiadaj - wyrok sądu był jakoś w ostatnich dniach.
    > Zdaje się trwało to 4 lata.

    To widac inna sprawa.
    I jaki byl wyrok ?

    > Szantaż również podpada po KK.

    I co - policji/prokuratorowi sie poskarzysz ? :-P

    Zreszta zarzuty w zasadzie zasadne.

    >I takowe odbył.

    Cos tam odbyl. Ale skoro ta ustawa jasno mowi o wymogach dla
    instruktorow, to widac szkolenie nie bylo takie jak trzeba.

    J.