  • Data: 2010-11-22 17:51:36
    Temat: Re: Kurs fotografii ???
    Od: "MarekF" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Norbert" <n...@M...com> napisał w wiadomości
    news:ic5gtu$a15$1@mx1.internetia.pl...
    > Dziekuje o takie info mi chodzilo.
    > Z tego co wiem warto poczekac do lutego 2011 bo wtedy kwota srodkow na
    > rozpoczecie dzialalnosci ma oscylowac na poziomie 40 tysiecy.

    To zalezy skad chcesz wziasc kase. Jak z urzedu pracy to 18,5 tys. I to jest
    pewne, pod warunkiem, ze zona sie kwalifikuje do programu. Np jest po 50
    czyli program aktywizacji zawodowej 50+. Albo nie pracowala przynajmniej
    kilka lat i maz nie prowadzi dzialalnosci gospodarczej.
    Z uni jest do wziecia te 40 tys, ale srodki sa ograniczone, trzeba napisac
    program itp itd.
    Z funduszu 8.1 jest do wziecia wiecej, nawet do 1 banki, sa tacy co biora.
    Jak wezmiesz z UE 40 tys, to mozesz starac sie o dofinansowanie np na ZUS,
    co jest powaznym kosztem.
    Mam taka sytuacje, zalozyc 2 firmy. 2x18,5 tys. Jedna na zone (50+) druga na
    syna(27 lat nigdy nigdzie nie pracowal). Z drugiej firmy oplacam 2 x zus, na
    rok wystarczy, z pierwszej kupuje jakis sprzet. Tylko pytanie, czy pierwsza
    firma bedzie miala zyski? Jak nie to zostanie sprzet :)
    MarekF