  • Data: 2010-11-22 12:42:18
    Temat: Re: Kurs fotografii ???
    Od: "Tomasz O." <t...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> napisał w wiadomości
    news:icdllv$hpu$1@news.onet.pl...
    > Jeśli robisz za darmo - ryzykujesz niewiele (nie wypada darowanemu koniowi
    > zbyt głęboko zaglądać w zęby), jeśli za pieniądze - ten, kto płaci żąda
    > zdjęć w odpowiedniej jakosci - i ich brak może mieć przykre skutki -
    > szczególnie w przypadku dokumentacji wydarzeń, których nie można
    > powtórzyć.
    Zdecydowanie masz rację. Nie zmienia to jednak faktu, że ludzie bardzo
    często płacą nie małe pieniądze za fotki, które co tu wiele mówić są
    tragiczne. I nie chodzi tu tylko o sprzęt i co za tym idzie jakość wykonania
    a o obróbkę. Jakiś czas temu wśród wilu mi znanych osób wielkia była
    podnieta zdjęciami z jakimiś masakrycznymi ramkami i podpisami typu "Nasz
    ślub", "na zawsze razem", "tak się kochamy" i wieloma innymi zależnymi od
    inwencji twórczej fotografa bądz młodej pary. O sesjach studyjnych z tłem w
    stylu Akropolu czy innego Koloseum nie wspomnę.
    Ale jak powszechnie wiadomo jest popyt to znajdzie się i podaż.
    Myślę, że żona wątkotwórcy jeżeli tylko zastartuje w biznesie z ceną
    adekwatną do swoich umiejętności i doświadczenia to z pewnością znajdzie
    klientów. Na początek ja bym zaczął tak jak już ktoś wspominał od kilku
    darmowych zleceń jako drugi fotograf w celu zdobycia doświadczenia i wprawy.

    Tomasz