  • Data: 2010-11-23 18:32:08
    Temat: Re: [OT]Kurs fotografii ???
    Od: "MarekF" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz O." <t...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:icgc2t$3q3$1@news.onet.pl...

    > Nie z funduszu 8.1 a działania 1 priorytetu 8 POKL. I tu znowu albo słabo
    > słuchałeś albo ktoś Ci
    > bzdur nagadał. 8.1 jest skierowany do przedsiębiorców a więc najpierw
    > musisz założyć DG a później
    > spełnić jeszcze wiele innych warunków żeby taką kasę dostać a
    > przedewszystkim zabezpieczyć jej
    > należyte wydatkowanie prawie jak kredyt na dom czy mieszkanie.

    Musze sie odniesc do tej wypowiedzi.
    8.1 to nie jest zaden POKL, to POIG czyli innowacyjna gospodarka. Jest
    skierowany do przedsiebiorcow (masz racje). Tylko dla nowopowstalych.Bzdur
    mi nikt nie nagadal, bo powstalo tyle firm co prowadza szkolenia, warsztaty
    itp za pieniadze z unii. Bylem na warsztatach organizowanych przez Lewiatan.
    Chcialem wejsc wlasnie w program 8.1, bo 8.2 t o P2P. Dotacja to nawet 2
    duze banki.
    Tak OT , moj projekt spotkal sie ze zdziwieniem wykladowcy i stwierdzil, ze
    jest szansa na realizacje. Oczywiscie wykladowcy maja swoje firmy i
    przygotuja projekt za 20% Swojej kasy trzeba miec 30% ale nie od razu,
    napiszesz program np na 3 lata i po kolei inwestujesz, jak zarabiasz to z
    zysku te 30% dokladasz.
    Temat mojego programu:
    e-informacja. Nowa dziedzina e-biznesu poprzez wprowadzenie innowacyjnych
    e-usług
    Najwazniejsze jest to e. Zobacz kto dostal dotacje, np e-przedszkole.
    I jeden z punktow mojego programu.
    . stworzenie innowacyjnej platformy informacyjnej przy wykorzystaniu
    nośników LED i zarządzaniem przez internet, która będzie wykorzystana m.
    inn. jako system ostrzegania pogodowego(połączenie z serwerem Centrum
    Projektów Wodnych i Ekologicznych) oraz system ostrzegania przed innymi
    zagrożeniami.
    Pozdr
    MarekF